U Cungressu


In a parti cintrali di Buenos Aires ci sò parechji articuli aperti enormi è stòricamente significati. Unu di elli hè cunsideratu cum'è a Catedra di Congressu, chì si trova vicinu à u distrittu di a Montierrat. Stu nomu hè stata datu à sta parte di a cità in onore di a custruzzione di u Cungressu Naziunale d' Argentina , chì si trova in u so territoriu.

Stu fita hè specialmenti interessanti da un puntu di vista turisticu, postu chì sò parechje sculture è monumenti distinti, cumprese u famu Ungheru Zero.

Storia di a creazione

A decisione di custruisce a Catedra di u Cungressu fù fatta in settembre di u 1908. Hè una tipu di rigalu à i residenti lucali in vigilia di u centennial anniversariu di l'indipendenza di u paese. L 'alizie chjamati cunzidiravanu varianti varianti di prughjetti, di u quale u più successu hè u pianu di Carlos Tays. In u so prughjettu, l'architettu custrutia a zona vicinu di Lorena, chì sete sanu sanu e dumande di l'argentina.

I travaglii di u travagliu fineru in ghjennaghju di u 1910. À a Catedra di u Cungressu, un giardinu in u stilu di i classici francesi, un lago artificiale, parechji sculture è monumenti parevanu. A grand inauguraione assistitò da u presidente d'Argentina, l'alcuni di Buenos Aires è i capi di i paesi stranieri. In u 1997, sta fita hè stata premiata u titulu di un monumentu storicu.

Funzioni di l'attrazioni

À a Catedra di u Cungressu pudete vede parechje stile, sculture è monumenti distinti. I più famusi fostu sò:

Cumu à i monti?

A Piazza di u Congressu pò esse acquistatu da u trasportu pùblicu . Circa hè l'stazione di l'autostrada Solís 155-199. I buses Nos. 6A, B, C, D, 50 A, B è 150 A, B sò frecuentement utilizati aqui. Pudete ancu piglià u metro: a linea A à l'estazione di Congressi.