Prune "Anna Shpet"

A sorte di prune "Anna Shpet" hà servutu per creà varietà belli è resistenti. Hè stata creata in u 1870 da u breeder Ludwig Shpet per a polinizazione accidintali di una castagna incunita.

In l'anni 30 è 40 di u XIX sèculu, l'arbre divintà assai populari in a URSS è hè divisu in a regione meridionale di Russia, a Crimea è Moldavie.

Description di u prugnu "Anna Shpet"

Plum "Anna Shpet" si riferisce à i varietà tardi, perchè i zucchetti sò riunizati in a fini di sittembri è ancu in u prima settembre. I frutti si stendinu nantu à i rami per un pezzu di tempu, senza rivolmaru, ancu s'ellu si sò perfetti.

I vantaghji principali di a varietà sò altru rendimentu, u gustu eccezziunale di i frutti, u so tamanta impressesivu, unpretentiosità in cura di l'arburi, iniziu iniziu di fruttu, bona custommazione di prugna ricunnisciuti, un forte diploma di restaurazione d'arbureti.

Un rapprisentativu adultu di a varietà pò annunzià à 100-150 kg di bagias. U primu fructu si trova 4-5 anni dopu a piantà. U prugnu cullucatu pò esse guardatu per un bellu pezzu in un locu frescu, senza pèrdite a so attrazione è, più importantemente, qualità aromatizzanti. Puderanu esse usati freschi è riciclati.

À a frette, a varietà ùn hè particularmente stabile, ma quandu si fogli, l'arbre rienera rapidamente. In ogni casu, a varietà di "Anna Shpet" ùn hè micca adattatu per cultivà in e regioni di u nord, cum'è se face più pocu fructudu è dulce.

Siccomu "Anna Shpet" hè solu parzialmente auto-fertilizatu, l'arbre deve un poliniziu. I più polinizadoresi sò varietà di prugna "Victoria", "Catherine", "Renklod Altana", "Renklod Green", "Washington", "Ungherese Ungherese" è "Kirke".

In quantu à a descrizzione di i frutti immedanei di a prugna "Anna Shpet", sò grossi (45-50 g), cù una pelle scogliera scurazione è una carne di amarizza brillanti. U gustu hè dolce, cù un gustu di bontaggiu. A petra hè facilmente distrutta, cum'è a pelle. A forma di u fruttu hè ovale. Ùn ci ne scurdà, ma ci sò assai punti subcutanichi è un cava. Fusione lateral scurazione ùn hè imprevisu.

L'arghjulu "Anna Shpet" hè assai altu, cù una corona larga è densa di una forma piramidale. L'arbghia annantu à u troncu hè grisese, rimjiet sò densi, brunu. I rami principali è i rimuli sò durable. Rimi di i rossu petite, punti di punta. I fogli, crescenu oghje, ovale, cù un punta tipicu, matte, straggiata in i verni.

Malgradu l'emergenza di assai variità novi di prugna, "Anna Shpet" ùn ceuta di esse popularatu per i so numerosi meriti.