Cattedrale di l'Assunta di a Vergine Maria


A Cattidrali di l'Assunzioni di a Vergine Maria in Cuzco hè ancu chjamata Cattidrali. Hè situatu à u quadru principal, chjamatu Plaza d'Armas .

Cattedrale di Santa Maria in Cuzco

L'struttura massiva di u culore giallu-grigio hà duie dumande attraversata quadrata è attrae cù u so splendore. U bastimentu hè custruitu in u tardu di stile giaètica, hà elementi di u Baroccu è u Rinascimentu. A so alte hè circa trenta trenta metri. U tempiu hà a forma di una cruciera latina è hè una basílica di tri-nave simplici. Unu di i so ornamenti principali sò i portali pompolibuli, u centru chjamatu «Porta di u pirdunu» - Puerta del Perdón. Sò fatti in u tradiziunale indianu, chì esiste in Cusco in u XVIII seculu.

A torre uccidintali, chjamata Torre di l'Evangelu, hà a campana più grande di a cità sana, chì porta u nome di Maria Angola. Hè scritta in u 1659 è pesa quasi sei volte. U so sonu hè intesu à un radiu di quaranta kilomitri. A cúpula di a catedrale hè tenuta da quattordii pilastri cruciforme fattu di Andesita, è u tettu hè formatu di vintu arcu arch arch.

À l'edificiu principali di a Cattidrali di l'Assunta di a Santa Maria in Cusco aghjunghjenu una sacristía (sacristia), novi capeli è duie chiese - Triumph è a Santa Famiglia. Tempiu Tempu hè statu cunzidiratu unu di i più antichi edificatori in a cità. Fu fundata in u 1534, quì cuntinuu a regalia di l'imperatori. Sta cresia hè un veru museu di a Conquest.

Décorazione interni di a Cattidrali di l'Assunzioni di a Vergine Maria in Cuzco

In u tèmpiu, sò duie altare altarliati in tagliu è ci hè un altare massisimu di culore. I muri di a chjesa sò stati ammustrati cù i pitturi chi sò cunsiderate i megliempi di pittura in a "Scola Cusco". U canve più famosa hè l'Ultima Cena, realizatu da Marcos Zapat è scritta in u 1753. Custruisce a tradizione lucale: prima di l'apòstuli è Cristu nantu à a tavula hè un pianu naziunale - cunfettu (purcina fritida), è ancu com'è verdura u fruttu peruvianu.

I Capellini sò ricchezza decorazioni decorativi è tagliati à u doru, in quantu l'artifacti storichi. In u 1734 un "canopy" hè statu fattu, chì hè ancu chjamatu "Jerusalem di prutore". I partie principali di a relic è ghjittati da argentu, è a basa hè fatta di legnu inculcatu à u doru. Baldahin hè ancu usatu oghje durante cerimonii solenni. Ci hè ancu una maghjina di a Vèrgine Maria, sguassata da a pura plata. A so alte hè di circa 30 centimitri. Circa hè l'scultura di Santa Rosa da Lima , hè cunsiderata a patrona di u paese.

U sacru principali di u tempiu hè in a cappella di Senhora de los Temlobresa - hè un anticu crucifiu di lignu di u "Swarthy Christ". Hè statu presentata à a cità da u Rè Carlu u Quintu in a fine di u XVIII seculu. Cù sta statua nantu à a festa di l'"Intrada di Ghjesù à Ghjerusalemme", purcelli purcelli sò realizati annumente. À i seculi passati, a fàccia di u Salvadore hè stata riposata diversi volte, perchè hà acquistatu un ombra negra è e funziunalità di a populazione indiana. A curuna chì corona a testa di l'scultura hè speduta da u doru puree è pisanu 1.3 kilogrammi.

Tanti archimedi è i segghjenti sò inturniati in a cripta, chì hè sottu à l'altare di a catedrale. In la cripta, u Garcilaso de la Vega, cunquistadore spagnolu, fù intarratu. A porta chì chjusa a tumba hè dipinta per un artista scunnisciutu chì captu a scena di u terribbili terribellu di u 1650.

Cume accade à a Cattidrali di l'Assunzioni di a Vergine Maria in Cuzco?

A cità di Cusco pò esse acquistatu in avione à l'aéroportu Alejandro Velasco Astete, è da quì à a quadru principale hè solu sei km. In più vicinu à a catedrale (in un raiuu di u chilometru è u chilometru) hè a stazione di ferrovia Estacion Wanchaq è a stazione bus stop Estacion de Colectivos Cusco-Urubamba.

Custa d 'entrata à a Cattòlica in Cuzco

L'intrata à a Cattidrali di l'Assunta di a Santa Maria in Cusco hè pagatu. U costu hè trenta novi salti è u listessu per una visita guidata. Per quelli chì vulianu di risparmià soldi, recomandammu usu di l'audioguide Russian. Pudete ancu vultà à u tèmpiu nantu à un bigliu, u Museo Palacio Arzobispal. A primu in a mattina, da sei à ottu ochre in a chiesa, a missa hè servita è hè pussibule entre ingressu à u cumplessu cumune. Scaricamentu in questu tempu hè pruibitu, ma ùn hè una occasione di sente l'orgue è assiste à u serviziu, chì si conduce in dui lingui: u spagnulu è u quechua (u linguaghju di l'Incas).