Museu di Design


A maiò spessu, quandu viaghjanu in Belgique , i turisti scelte vite per Bruxelles o Bruges , ingenu chì credi chì in altre città ùn sia nunda di vede o tuttu ha statu vistutu. Inoltre, ùn abbandunate l'occasione di godiri l'atmosfera spiciale chì regnera in Ghent, grazia à i canali chì croce u centru. Inoltre, hè un museu unicu, una visita chì hè un must see per un turista hè u Museu di Design.

Esposizione di u museu

Conventionally, a cullezzione di u museu hè divisa in "vechju" è "novu". Allora, a visita turistiche accumene da u mumentu chì entra in a sala di mansionu è immerse in l'atmosfera di u seculu XVIII. U pianu hè imbruttatu cù parchet anticu, i mura sò imbruttati cù maravigliate fresche, ritratti di famosi è pane è piani di sera è lighjendi di crystal elegante piacenu l'ochju. A cura particulare hè pagatu à a dining room, chì hè adorned with the chandelier inciso di legno di l'autore di Allert. U palesa una forma di l'arbre di vita cun un scribtu alorugumentu di quattru kontinenti (in quellu tempu l'esistenza di l'Australia è l'Antartidi ùn cunnosci micca). Inoltre, hè vale a cura à a cullizzioni di prudutti antichi da a porcellana di u seculu XVII.

U museu possa un gran numaru d'artifacti art-nouveau. Cume hè caratteristiche, a coletta rifuggià i dui direzzione di questu stile: cum'è l'iniziu, in u quale u linu è u motivi fiurali fanu assai è più constructivista. I travaglii sò prisentati questi artemi di u mondu è maestri belga: Paul Ankara, Gustave Serjure-Bovi, Victor Horta è altri. A bona nutizia per assai sapienti era u fattu chì in u 2012, u Museu di u Disertu in Ghent diventò unu di i participanti in u prughjettu Partage Plus, chì era di scummigizzà l'opere d'arti in u Stil Art Nouveau, è issa a maiò parte di l'esibiti pò vede in un gran formatu direttu nantu à u situ museu.

Ùn hè micca menu valenu hè a cullezzione di opere in l'arti Decode, chì sò stati creati in u periodu trà e dui guerri. Eccu avete vede i creazioni di maestri chì Le Corbusier, Maurice Marino, Jacques-Emile Roulmann, Albert Van Huffel, Gabriel Argy-Russo, Chris Lebyo è altri. Trà i vestiti, l'interesse da i visitori hè causatu da u mobili fattu di ceramica è vetru. I visitatori più interessanti sò esse exhibiti in i tribunale cù l'illuminazione especiale è a musica ligera, chì solu aghjunghjenu colori brillanti è impressione di vede a cullizzioni.

In più di l'expositioni permanenti, esibizioni tempuranee di i ghjovani mastersi sò regularmente dettagliati in u Museu di Designu in Ghent, in quantu diversi maestri classifiche per i diversi gruppi d'età.

A nota

Pudete à u Museum di Designu in Ghent ùn hè micca difficiule: hè situatu vicinu à u castellu di Gravenstven , chì pò esse acquistatu in l'bus numero N1, N4 o u tranchitu nùmmuru 1 è 4 à a fini di a Gent Gravensteen. U museu opera da 10h00 a 18h00, tutte e ghjurnati, cioè luni è ghjorni fistivi. U prezzu di u bigliettu hè 8 euro per adulti, 6 euro per i retieti, 2 euro per i visitanti sotto 26 è per i zitelli à 19 anni, l'admission is free.