Samburu Refuge National Wildlife


In a parti cintrali di Kenya , 350 km da a capitale di Nairobi , hè a Reserva Nazionale Samburu (Samburu National Reserve). Coperta una zona di 165 km² è si trova à altitudine di 800-1200 metri sopra u nivellu di u mari.

L'infurmazioni generale nantu à u Suguru Refuge National Wildlife Refuge

À l'anni sissanta, l'invintariu Alegori Adamson hà ricevutu quatrata impatente per u so libru "Nata Libera". Ellu utiliscia questu soldi per creà u Parcu Samburu, chì hè stata aperta in u 1962. U paisaghju di a riserva hè una chianpa di lava chjappata incù canali di u fiume secondu è rocci volichetichi distruttu, è a tarra di a terra rougesiana.

U clima hè listinu è caldi, a maiò parte di a vegetazione hè scorzata da u sole, cusì arbuli è arbusti in Samburu sò rari. A temperatura mediu varia da +19 à +30 degrees Celsius, è a precipitazione annu media hè di circa 345 millimetri. A staghjoni più aridista in a Reserva Nazionale di Samburu accoda à a fini di maghju è dura à a mità d'uttobre.

In u territoriu di u parcu ci sò duie fiuma - Iwaso Ng'iro è Brown, quandu i palme, alberghi d'acacia è u tamariu. Questu spaziu hè cunsideratu una parte impurtante di l'ecosistema chì furnisce l'acqua per l'acelli è l'animali di a riserva.

Flora è fauna di u Samburu Refuge National Wildlife

A riserva di Samburu hè abitata da un gran numaru di varii mammiferi. Da i predaturi quì puderebbenu scuntate un leopardo, un ghjettu è un lione. Hè più interessante per observà questi animali durante a caccia di notte, ghjornu di i safari di ghjornu sò organizzati per questu. À prufonda di i reservorii, pò vede spessu una zebra, un antilope, un buffalo, una gazelle, un cane d'hyena è un impala. In i fiumi ponu osservà a vita di i crocodile di u Nilu è i hippi. Ddi mammiferi rari a Samburu residenu una giraffa reticulata, zebra di desertu, giraffa gazelle (gerenuk) è l'avicole Somali.

In u Parcu Naziunale anu una grande populazione di l'elefanti africani, chì cuntenenu quasi 900 pirsuni. I visitori sò interessate à vede sti animali enormi nantu à u fiumu fiumu, quandu l'ultima appicca acqua à u troncu è pour pour. È in a stagione secca, l'elefante s'intestranu l'acqua necessaria, scorri enormi tocu cù l'aiutu di culpiti in u paese secu. I cani salvatichi chì travaglianu u territoriu di a riserva di Samburu à circà à l'alimentariu, ùn sò micca menu miraculosa.

In più di più di 350 spezii sò stati arricurdati da l'acelli di u parcu, cumpresi: u corrente di u bughju giallu, l'ibis sagra, u marabù africanu, u sifter casque, l'avanguardia di l'aria, l'spruzzo di trecolosi, u treacheraghju, u nettu, u corruggiu rossu,

Qual'è altru hè interessante per u Suguru National Refuge of Wildlife?

U Parcu Naziunale di Samburu hè famosu per a so legione chjamata Camuñac, chì hè statu famosa per i so care di u ghjovanu antîllu Oryx. Depredadoru prutiggiu à almenu sei zitelli d'altre animali. À questu casu, era fattu cunnisciutu da u Doug Douglas-Hamilton (Dudu Douglas-Hamilton) è a so Saba (Saba), chì filmò u film "Heart of the Lioness" (Heart of a Lioness). In u 2005, in u marzu, a BBC accolti l'estremu di sta film, è i video clips ponu truvà nantu à u canali di Discovery.

In u frivaru di u 2004, a leone di Camuñac hà scumparuta, a ricerca hè urganizata parechji volte, ma ùn pudendu truvà una bona saria Samaritana.

A tribù africana di Samburu

Oghje in u territoriu di u Parcu Naziunale hè un gruppu etnico chjamatu Samburu. Sò capace di priservà i so tradizione è e tradizione antica. Perchè sti paesi sò assai àriidi è infertili, sta tribù porta un modu di vita nòmula. A so occupazione principalu hè a crescita di vinu: a razza i cammelli, cum'è u bistiame è cattle. L'aborigini africani copranu u corpu cù l'ocre, è dà un ombra rossa. S'adornavanu cù numerosi bè, u patronu è u culore chì sò indicate una pusizzioni in a società o capacità màggica, è servenu ancu cum'è decoru. U standard di a bellezza masculina hè cunsiderata cum'è differente bracciale, è femina - una corpu calva.

Un locu impurtante in i costi di a tribù Samburu hè occupata da balli, chì devanu esse entrenamentu fisicu. A più famosa di l'elli hè quellu chì hè statu timidatu à u principiu di cunflitti militari. L'omu cunghjunghjendu cantà è ballà, è in ogni ghjornu unu d'elli pigghia un passu 'avanzatu è prova da saltà da alta. Un famosu danza naziunali hè di i picciotti è i zitelli unfènii. Omi, trascinendu e so colti, facenu à a donna chì ci vole. Allora chjamanu a donna in una data.

Cumu a Samburu?

A Riserva Naturale Naziunale pò esse ghjucatu da l' aéroportu di Jomo Kenyaty , micca solu per arrivanu, ma ancu per vola (u parcu hè u so campu di aviazione). Da a capitale di Kenya, Nairobi ponu accade in taxi, allughjendu un caru o cù una scursioni. In visita u parcu Samburu, vi cuntenenu micca solu cù u mondu animali di l'Africa, ma ancu puderanu vidiri a vita di tribù lucali. Hè bisognu di ricurdà chì i aborigini sò assai persone guerrie è avìanu bisognu di educà è delicatu cun elli.

A Riserva Naturale Naziunale opera da u vintu oghje à u matinellu à 6 settimane, ma i santu di notte sò ancu organizati. Per i figlioli ci sò programmi di scursioni especiales. Quand'ellu visitava a reserva di Samburu, ùn ti scurdate di purtà u so capelli, l'acqua di l'acqua, a crema di soli è e camere.