Tankwa-Karoo National Park


In Sudafrica, ci sò assai posti chì anu incantevule ancu u viaghjatru più grande, ma u Parque Nacional Tankwa-Karoo ferma. Ùn hè solu un locu per restà à u senu di a fauna salvatica, chì vi permette l'acquistà di a magnifica natura di l'Africa, ma ancu un centru di ricerca maiò. U parcu hè 70 km da Sutherland, in u stessu bordu trà a pruvince di u Capu uccidentale.

Chì ghjè notu nantu à u parcu?

Se ùn amate micca u calore, ùn sarà cum'è Tankwa-Karoo. Questa hè una di e rigioni à l'Àfrica più àriidi (quì ùn ci hè micca più di 100 mm di precipitazioni annu), occupendu un vastu territoriu. L'amministrazione di riserva hè situata in l'antichi edificatori eretti a riviera di u fiumu Renacenti, per quessa ùn hè impussibili capiri. Circate vi vuranu hotel induve pudete stà in ghjornu per passà in questa stanza naturali incantevuli per qualchi ghjornu.

Per a so cunsulazione, l'alloghju per i turisti sò quì da luntanu di hotel di cinque stelle. Pudete risparmià è albeate una tenda senza alcunu cunzienti à una spettazioni speciale per 100-225 Rand (oltre u situ di u territoriu) o paganu una casa (ordinariu, spessu, anche senza electricità o di classia di lussu) per 600-1300 rand à ghjornu.

A popular hè a Gannaga Lodge, chì si trova a 24 km da l'amministrativi di Rudverfa. Eccu avete da offru à tastà a cucina lucali in un locu acquavita è rilassate si visitate u bar.

Funzioni di flora è fauna

U park hè cunnisciutu in u mondu di u mondu, ùn solu per i so paisaghji fantastichi, ma dinò per a variità ricca di flora è fauna. Ci sò stati rare, è e numerosi spezii di paes (187 spezie), chì si trovanu quì, includendu i più esoticati, fate u Tankwa-Karu un veru paradisu per l'uccelli. Quandu vi vene quì, posa nantu à robba forti: l'arbuli nantes è spine comuni, scontru quì à ogni passu, sò abbastanza capaci di rumpiri.

À a fine di l'estiu è di u primu ghjornu, i veru sapori di u regnu d'aria riuniscenu in u parcu: in questa ora hè una grande opportunità per observà a crescente di l'uccelli (pàmbezzi, altieri, pecuri e altri). In u 1998, i bandi di l'ovinu anu purtatu à Tankwa-Karu, chì hè stata creata a cundizzioni di vita chì anu parechatu u so habitat naturali.

A riserva aghjusteghja più di 60 spezie d'animali di terra, inclusi leoni, zebras, kudu antílopes, ostriches.

Animazione locale

Sè vo site un fanàticu di l'attività nantu à l'attività esterna, ùn pensate micca chì sempre ci hè paese è silenziu in u parcu, perchè sarete abbandunatu quì per un bellu pezzu. Ogni annu, u festività "AfrikaBurn" hè stata in Tankwa-Karu. Atrava i decine di millaie di persone, unificati da una sete per a creatività è l'espressioni. Eccu sò creati veci di capiri di l'arti, à qualchì volte un grandore enormi. L'ultima nuttata di u festival, sti creazioni di mani umani sunu corsi friquintate.

In u vacanze, pudete vedere tranquillamente persone ghjente vistutu di i costumi più inuditori è extravaganti è utilizendu un modu di trasportu bonu stranu (per esempiu, una bicicletta decorata sottu u corpu di u tibu).

I fanali di i sportivi estremi certamenti avè apprezzà i rotulazioni speciali chì anu punenti da i percorsi battezzi à e prufundità di savanna savana. Ma per andà in una riunione cù a natura pristina solu per esse se sè omu sicura chì ùn pò micca perdevule è impiccà per esse in una situazione difficili.

In u parcu ci sò struzzioni speciali per quelli chì vulianu cavalche una bicicletta o una moto, ma in u restu di u parcu ùn si pò micca esse fattu.

In Tankva-Karu, ùn truvate micca moda o stili di vendita: per a maiò parte hè un semi-desertu, induve hè ancu una chance unica di vedere u celu di notte cù l'estrete invellitori brillanti, com'è in una zona abbandunata.

Regoli di visità u Tankvay-Karu

U parcu hè megliu d'aghjustu à uttroghju à uttrovi, quandu u tempu di tempesta chiuvuta è a catifa di vegetazione copre u caldi assai. A sera, l'intrada à u territoriu di a riserva, è dinò u muvimentu nantu à i turisti chì si firmonu in u territoriu di u Tankwa-Karu, sò rigorati. E ancu in u ghjornu di u ghjornu, ùn hè micca degnu di esce micca di a strada battezza: hè bellu peligrariu.

I strade quì ùn sò micca cose di a megliu qualità, perchè ùn sarà difficiule per impegnà per elli senza un jeep o un altru viaghju di traghetti. A infrastruttura aiutu hè casi nulla: pudete truvà in Internet cù Wi-Fi solu in un puntu. A accolta di l'operatore mobili hè ancu micca, è ancu l'acquistu di legami è gasoline pò esse un problema tutale.

Da u luni à ghjovi è u sabatu l'amministrazione di a riserva hè aperta da 7,30 à 17h00, u domenica è in i festivi 10,00 à 16h00, è u venneri 7,30 à 21h00. I règule di cumpurtamentu in u parcu hè assai simplice:

Cumu ghjunghje?

Per duverà à u parcu da Cape Town in car, averà almenu 4 ore. Prima di Worcester à a strada N2 torna à Ceres è cuntinuà nantu à u R46. Dopu 50 km, piglià a ruta R355 versu Calvinia. Altru 70 chjaru sopra l'autostrada - è ghjè digià à a porta di Tankwa-Karu.