U Richerssweld Valley


U Valle di Richerssweld hè in u cunfini di Sudafrica è Namibia, in u Capu Stipiu. Unicu in i so caractères climatichi è geografichi, a zona alzzione di u Riu Orange in u 1991 ricivutu l'statu di u Parcu Naziunale è hà statu statu un statu permanente di interessu turisticu.

Storia

Storia, u territoriu disertu di a muntagna era di a tribù Nama. Sò issa cumuni compacti chì viviranu in u parcu, travagliu pasture è sò involved in the tourism industry.

U Parcu Naziunale Ricuperu fù stabilitu in u 1991. In u 2003, hè firmatu un accordu trà e riservà di Namibia è Sudafrica per stabilisce un Parcu Transfundare, nclusa u Parcu Naziunali Sudafricano Ritchersveld è i surgenti Hot Springs, in quale u Riu Fish. Grazie à questu, i turistere puderanu vedà micca solu u famosu "Paesani marcianu" di Richerssweld, ma dinò a seconda grandi di l'Africa di u Canò di Fish River, situatu in u territoriu di Namibia. Dapoi u 2007 a riserva hè un Patrimoniu Worldu di a UNESCO.

Natura

A vaddi di Richerssweld atrai turisti da tutte e mondu cù a so natura rara è unica. L'Imaginazione attacca un paisolu di muntagnolu inghjustu è scogliu, cambiando suavemente da chjosa, pianura custiera chjuccaccia à i grandi rocchi di rocci volcanichi. L'unica fonte d'acqua in questa zona hè u Fiume d'Orange, chì inventa a valle da u nordu.

Tempu di temperatura cambiamenti sò assai noti. In u invernu, i froste sò pussibule, è in l'estiu, a temperatura pò alcuni 53 ° C, mentri a notte sò friddi in u stessu tempu. I fiumi sò principarmenti in l'invernu, da maghju à sittembri, i tempi antipatule sò pussibule in a muntagna.

Sembra chì, in una regione àrizzosa, a flora è a fauna pò esse rapprisentata solu da specimens singuli. Ma questu hè a siconda seconda famiglia di questa zona - una varietà di pianti, animali è paesi, assai di quale ùn avete micca truvatu in nuddu altru. Duranti e doppu l'acqua di u monsouni, u vallée s'assumiglia una catifa culurata. In u parcu ci sò più di 650 spezie di pezzi, cumpresa a più larga di cullizzioni è l'aloe. Uni di elli dissimuli di fancifully à a figura di una persona, sopratuttu da afar. Pruvate l'osservazione di e sfarenti spezii d'antilope, zebra di montagna, baboons, caracalis di deserti, pantaschi spotted.

In più di esaminà e fila di coline viaghji, avete deve attenti à l'attraziu lucale, per esempiu, a petra "Manu di Diu" - una petra enorme cù una palma di stampata, quasi duie volte di grande. L'leggende lucali dicenu chì Diu in questu tempu restu durante a creazione di u mondu.

Cumu ghjunghje?

Da Johannesburg , vols à Apington - l'aeroportu vicinu à Richtersveld. D 'Apington principia u viaghju à u Parcu Naziunale, chì hà parechje cità (Port Nollot, Alexander Bay) cù motevoli decuri, induve pudete impedisce si ne necessariu è ricuminà furnitu di e provisorii.

Da Cape Town pudete piglià per rail o strada along l'oceanu.

A cità di Port Nollot hè ancu chjamata a porta di l'ingressu à u Parque National Richtersveld, anche si avviu duviri 160 km à u parcu stessu.

Ci hè parechje manere di visità u vallée Richtersweld cun una scursioni organizzata (realizatu da l'1 d'aprile à u 30 settembre) o in modu indipendenti. In u sicondu casu, u successu di u vostru viaghju serà una bona cumpagnia, excelentes off-road vehicles cù una distanza alta e dispusizione è acqua bottillata. Hè necessariu di cura di a ropa ammuluza.

In più di scopra i biddizzi naturali, pudete camande, camminate una picca di muntagna, cammelli è cavalli, nàscita in una canoa nantu à u fiumu d'Orange u rabatte.