Cango Caves


In a pruvincia di u Capu Urientali, in u Pittaura Negra di i Muntagni Neri, ci hè un veru moddu sferimentu - a Canga Caves. Hè un di i cumuli caverni più belli in u mondu. Hè pussibule chjamà viaghjatele di turismu per ogni orientazione: da u simple, chì passerà finu à ancu un zitellu, à a so fabulosa aventura.

A storia di u scuperta di e caves

À u tardu 18 seculu. In una farma vicinu, una ova sparia. Concerning the missing master, a certain Fonscape, envia un eslavu di circà. Hè in u prucessu di ricerca ghjunghjenu à un incantatu prufunitu, chì mantene i traccia di l'abitudini di a tribù indigene africana - i bummi. Dopu avè verificatu questu cunghjuntu, vìdenu un bughjone di bassu in u pianu di u fossu. Fonscape si truvò in una corda, brillava una cannila intornu à ellu, ma ùn vedi u muru o u fondu. Ritorna, ellu informò chì ellu hà scupertu "l'intrada à l'infernu". Allora, l'ingaghjamentu per e Caves di Canganu fù apertu accidinentale, chì prestu prestu prestu a più attraente turistica turistica.

In u XIX sèculu. l'intrada da a caverna hè stata prutetta simbolica, i visitatori piglionu cun elle parechje frammenti di stalactiti è estalagmiti, affinchendu inscripzioni in i muri. In u 1820, u guvernatore di a Colonia di u Capicorsu, Lord Charles Somerset hà pubbricatu un decretu sicondu quale fine hè statu imposta per l'esporzioni di souvenirs. A tariffa fixa era ancu installata.

Molti scuperti foru fatti da un impiegu Johnny Wassenaar, chì hà servitu per 43 anni. Diversi tullini, e camere alpi anu apertu per elle. Sicondu una di e leggende, hà sappiutu trasfurmà in u cundivanu in i Cavernes for 25 km. In ogni modu, sta informazione ùn era micca cunfirmata.

Coghja di Cango oghje

Avà un complexe di grottoes fatti di calcariu calcariu, custituitu di trè setti, hè accessibile per i visitori. A so longeva tutali hè più di quattru chilometri. A càmera più grande hè a dimensione di un grande campu di football. Passagi ntra li palazzi sò largamente sppre, ma cumu si alluntananu da l'ingaghjate estremitate. U veramente decorazione sò stalactiti è estalagmites di una forma bizarre. L'imaginazione hè scuraggiatu da u "Organ Hall" - una grandone caverna in u quali l'estalactite chì venenu e pareti formanu una forma di gran organu. I roti sedimentarii creanu strammi combinazioni di culori, è l'usu di u lume è l'effetti addiventanu turne a grotto in un misteriosu regnu sutore.

A caverna mantene a constant temperature di circa 18-20 gradi, mentre chì l'umidità hè abbastanza alta.

A scursioni standard dura 50 minuti, è hè assai simplice - per inspeccionà i sei più grandi palazzi, ugnunu di u quale hà a so legenda è u nome.

In u cursu di una sventura di aventura, u turista se prupone per pruvà à a forza è ghjunghje in passeti strette, cammina longu di a "chimney di u diavulu" legendariu in addition to walking through the rooms. Tuttu hè furnitu per assicurà chì i turisti anu sappiutu è còmicu.

Cumu ghjunghje?

Cangu di Cango si trovanu 30 km à nordu di Oudtshoorn, u centru di l'industria d'avvedasi di u Sudafrica. 50 km da Oudtshoorn hè George Airport, chì hà a cumunicazione regulare cù u Cape Town è altre città maiò di u paese. L'ottima scelta, sè ùn viaghja cun un gruppu urganizatu - paghe un caru.

Caves sò aperti per ghjornu (cioè Natale), i rotuli standard si trovanu annantu da 09:00 a 16:00, aventura - di 09:30 a 15:30. A servizii servizii di turisti anu cafe è u centru di mostra. À 10 km di e Caves di Cànanu, hè un incubadore altru hotele, induve pudete stà cun famiglia sana.