Té giallu

Quandu avemu parlatu di tè, dapoi, sopratuttu, simule o tè in tè in u tè verde. Ma hè ancu u tè giallu. À chì ancu dui tipi - Cinese è Egizianu. È sò assai utuli. U tè giallu chinesi hè ancu chjamatu tè imperiale. A so cucina hè stata secreta per un longu tempu, è solu l'imperatori è a ghjente, vicinu à elle, pudete tastà. È avà stu tè hè pruduttu in porghje chjucchi, a materia prima per ellu si sò culligati cun cura è solu cù a manu. U tè giallu cume i propietati medicinali, aiuta per esaltà spasme, reduces cefalà è aumenta l'immunità.

U tè giallu egizianu hè incredibile. Hè ricumandemu per l'adopru in malatii di u sistema respiratorju, cù l'apertensione, cù pimulà di u sistema digestivu è genitourinariariu, articuli. Inoltre, questu tè hè utili per i mariti in infermiera, aumenta a lattazioni.

Avà vi cuntene cusì à preparà u tè giallu cuscienti è u egizianu per sperimentate a so gustu è l'aroma.

Cume fassi u tè giallu cinese?

U u tè hè preferitu in un dispusitore di vetru, ma pò ancu esse uttene certi o porcellane. Pour the tea feste à una tarifa di 3-5 g per persone, è pour l'acqua fogera. Hè impussibile di coglie cun acqua fogera, altri u tè diventerà amara è tutti i sustanzi sughjetti seranu perde è aroma. Ottamente filtrà o filtrà u ur stand-by, è poi friquate à una temperatura di circa 70-80 gradi. U utilizazione riche d'acqua ùn hè micca indispensabile. Dopu 3-5 minuti, u tè hè prontu per l'usu. Hè ricurdata chì u cristalerie hè stata utilizata per quessa chì pudete osservà l'increible "tazza di tè" di ballu. U solduble ponu esse usate parechje volte, ma u tempu di cerveza hè crescita per un minutu cada volta. U tè giallu tirrali u giallu remplissi tracce d'oru in u brewer.

Cume a tazza di tè giallu?

Cume a bevande u tè giallu cinese per piacè di guastà u so gustu è l'aroma unicu? Semu devi esse nutatu chì sta zuccarera ùn hè micca una manera di dissiccazione sedienta, hè un piacè. Ùn vi vò micca bevi un culmu, ma in piccule sips per assicurà a chjesa di u gustu. Ùn li purghjiti à vìviri cena o di qualchissia. Hè megliu per fà una festa di te, rilassate, calma i vostri pensi è diventa in tuttu stu vinu veramente divino. Ùn ci hè cunsigliu per aghjunghje a zucchera à u tè giallu amarantu, si ùn pò micca beure té indoxtricti à tuttu, hè megliu utilizà una cullette di meli, ma ùn deve esse aghjuntu à u tè. Hè megliu manghja mel cù una tazza di tè. Innota chì ùn deve micca beviate più di 4-5 tazzi di tè giallo francese per ghjornu. Se vi voglia assai di u tè struvatu forte, chì forsi l'iniziu di l'infuzzione di tè. Perchè u corpu hè chjaru pocu indeseziu.

Cume furiate u tè giallu egizianu?

A tecnulugia di u tè giallu egizianu brewing hè fundamentalmenti diffirenti di u tea Chinese brewing. U tè giallu egizianu hè simili in apparizione à u scherzu. Eccu i semitimi di u pussessur. Prima di pudè aduprà, hè cunsigliu di lavà l'alti di e manciari sottu à l'acqua corrente, è poi sece nantu à una carta di carta per 2 giorni. Cottucina stu tè ùn hè micca à tuttu cum'è u prucessu classicu di cerveza di furmagliu à quale avemu avutu. Per quessa, ùn avemu micca bisognu di tè di tè. Ma a pignata hè assai utile, perchè no coceremu stu tè. Allora, per fà una raprella di tè, fate un vetru d'acqua in una paleta è fremenu una culloca di u te foglie. Pundu a pane nantu à u focu, porte à foglia è fate a manca 7-8 minuti. Dopu à quessa, a zuccaru hè prestu per l'usu.

Cumu puderebbe tè in u giallu egizianu?

U tè giallu egizianu, ùn calite micca cale - solu caldo. Certe volte aghjunghje u melu, u limonu o ghjustu, è in qualchì lattice. Cusì vaghjime spicialmente sapore.