Cumu l'acqua scappa da e donne incinta?

Comu a data di u cunsigliu di u cunsigliu di a distribuzione, ogni donna pregnant si deve esse chjamata cù più cura. Per fà perisce i primi signali di l'iniziu di u travagliu, tutte e donne primiparous anu teme. In ogni casu, i ginekologi ùn assicura chì questu ùn pò micca succidutu. Ancu in questi casi chì l'attività di u travagliu sviluppa troppu rapidu, una donna pregnant chì hà caputu chì l'ora longa ora hè venutu.

Quandu deve l 'acque vanu?

Normalmente, dopu chì i flussi fluidi amniotici, u travagliu accumenza in pochi uri. Hè per quessa chì u retirementu di u fluidu amniòticu averebbe succéditer à a 40 simana di una gravidenza normale. Se este fenomenu hè osservatu davanti à u periodu esmentatu, parlate di nascita premature.

Chì avete bisognu di sapè per ùn micca cunfundà i fluidi amniòticu cù secrezii?

Longa prima di a manera chì l'acqua flussi da e donne embarassada, e donne di a stessa generazione sanu chì u so babbu cusì longu sarà prontu. Quelli ddi embarasseggiati à quale hè u cunsigliu per a prima volta, spessu ùn anu micca idea di scummigghiari quessa l'acqua chì dite.

Prima di tutti, hè bisognu di centru nantu à l'oliu è u culore, per ùn avè micca cunfunditu u fluidu amnòticu cù i secrezii soli. Nurmalmenti, anu deve esse trasparenti, senza alcuni nclusioni, culore chiaru rosa. À u listessu tempu, e donne dicenu chì l'acqua hà un aranciu dudu.

In casi rari, dopu chì l'acqua hè stata fughjita, una donna pò avvisti in elli una picculu affabbita di flocetti blanchi. Questu hè u lubricante originale chjamatu, chì copre u corpu di u zitellu.

Cumu sanu l'amniòticu fluidu sò allora in u gravidenza?

Per esse adattate à u prucessu genericu è appròntenu per ellu in una manera puntuale, ogni donna pregnant chì hà da sapè cumu quandu l'acqui alliati durante u partitu. In a maiò parte di i casi, a rupture of the bladder hè di a notte, è a donna si sera cunfusioni per quessa chì tuttu hè spusatu. In questu casu, ùn anu osservatu senza sensibulità dulurusa.

Se a bombeta ùn chjude micca in modu cumpletu, ma solu un liggeru lagrimi, poi l'acqueggià abbandunate gradualmenti. Hè per quessa chì, in certi volte, una donna incinta ùn pò capiscia chì l'acqua hà cuminciatu à flussu è, cum'è succede. A volte, cù l'apertura di a vejiga faciale, ci hè un sensu, perchè cumu si qualchissia splende è splende in u stomacu.

In ogni casu, u prughjettu di u fluidu amnòticu ùn hè istantaneu, è questu prucessu dura una 1-2 ghjorni. Dunque, una donna hà cunfruntuna, cuncepimentu per a sullvisione cuntrolata di l'urina. Per stabilisce chì hè l'acqua chì flussa, hè bisognu di trattà di firmàrisi, cum'è cù l'attu di urinazione. Sì l'alta ùn impedisce, da questu hè un fluidu amniòticu.

Chì deve fà facciutu dopu à u fluidu amnatuicu?

U primu ciò chì deve esse fattu cù l'accuminzamentu di u flussu di u fluidu amniòticu hè di nutà u tempu di l'iniziu di stu prucessu. Questu hè fatta per fassi per stabilisce u periodu di anidratazzioni. L'ostetrici sustinendu chì ùn deve micca esse da 12 ore. Inutili, a probabilità hè alta U fattu chì u zitellu hà avutu disordini patologicu.

Allora, un largu periodu di anidratazzioni pò influenza nant'à l'attività di u moffuniu è purtalla à u sviluppu di malatie neurologichi.

Cusì, sapendu quantu è quandu u fluidu amniòticu deve esse fluviu, a donna pregnant serà da pudè preparà per a nascita in anticipu. À u listessu tempu, l'alter egou psicologicu di una donna, cum'è u sustegnu di una donna incinta per u so vicinu è vicinu, un spiaggiu speciali, hè assai impurtante.