Nuvella vertu

Allora, l'ora di nascita hè avvicinendu, è ogni noi ci hè interessatu da quantu rapidamente è efficacimente, è più impurtante, senza tene di nascita à u so tesoru. Pudete interessà à qualsiasi manera, puderete dumande nantu à a nascita di mamma è averebbe, amatori, è pudete principià a leghje littérature, vide vidéos.

Da a storia di a question

Ci hè un tipu di generi cum'è verticale, orizzontale, cesareà ... Pare, impedite, chì duveru verticale? "Questu hè - qualcosa di novu!" - Qualchissia hà dettu è vi sarà sbagliata. I ghjurnali in una pusizione ghjustu torna à noi di i tempi antichi, induve eranu popularmenti tra i populi di l'Asia Centrale, u Nord, assai paesi d'Africa, Asia, Messico, Sudamerica, è Chine. E chì solu di l'Europa? In Olanda, Girmania è ancu in Russia, travagli verticale hè statu attivamente utilizatu.

Perchè l'uggetti horizontale sò oghje popularu? Perchè in u XVIII seculu in Francia, a pose di a mamma hè stata cambiata - hè statu faciule per i medichi di cuntrollu di u prucessu in a donna chì stese nantu à a so back. Ci hè una legenda chì era u sole Re Louis XIV chì cambiò a pusizione di a donna, chì vulia vede u nimu di u so favuru.

A diffarenza di i genere horizontale è verticale

Ma a vighjà, hè veramente inusual per a partitu verticali? Ùn toccu. In u stadiu di apertura da u collu, chì deve esse abbiutu nurmalmenti finu à 10 diti, nisna marione sò furzati à girà in camu durante u travagliu. À u cuntrariu, i so duttori dumandinu à movimentu, movenu versu u salone di maternità, squattate, mette in tutti quattru, fate tuttu di facilità è aghjurnà l'attività di u travagliu. Inoltre, ghjustu à u lettu hè inacceptable è à nunda. È da cunseguenza a primu stadiu di i genera orizontali ùn ùn difiere di i vertichi.

Duranti attempti, medichi, obstetrizii è ginekologi pusitanu parturizazione horizontale nantu à a so spiaggia di u partenile horizontale, è cuntrullà cusì u prucessu di partitu. Cù verticali di partenza, a donna sceglie una pose chì hè còmizea per ella, a maiò spessu sottu una cappella speciale cù e so mani è di ghjinochje cun elli à i duttori o à l'oghje.

U vantage di ghjente verticale

  1. Sicondu a liggi di a fisica, a gravità di a terra accentuate u prucessu di annunziu è u travagliu hè menu penurtanti.
  2. Sicondu i sperimentali, per dà a nascita à stà più dulce di sughjettu.
  3. L'utru, mentri mentimuzza, prende annantu à i vini di sangue chì passanu longu a spine, inclusi l'aorta. Per via di questu, u flussu di sangu puliticu hè interruzzione, i vini sanguini sò sottopenniati è l'oxygen prufanu micca à u fetu.
  4. L'attemptsi di postu minzoggiu hè più dolore è inconviente. Prima, u prucessu di nuvimulu fracassa. Siconda, in u postu mintali, sò più utilizati medichi stimulanti è analgésichi. Strettu, chjinata nantu à a so sporta, hè ancu incunificata, perchè a mamma duna nascita à a frutta. E à u stessu tempu, in u casu di a prublema aguda per un partitu verticali, a ginercera galizziana torna a donna nantu à a so back, è cuntrulleghja dinò u prucessu di partitu.
  5. I figlioli nascite "vertexmi" sò stati appruvamenti supiriori. Meno comune in questi i zitelli sò sindromisivi neurìggii.

Nuvella verticale - contraindicazione

  1. Posizzione non standard di u fetu in l'utru.
  2. Inconsistenzi di a pelvis di a mamma è a capu di u fetus - se u fovu si stalla in a pelvis di a mamma à tali nascita, ùn sarà micca fà fácil vene.
  3. Gestosis.
  4. Malati cardiovascular.
  5. Ipogliu di u fetu.
  6. Varicesi di l'estremità inferjuri.
  7. Prematuru è rapidu di partenza.
  8. Indications for operative labor.

A preparazione per a partitu verticale

Appruntate per un partitu vertu in centri specializzati in corsi speziale, induve elle ponu cunsigliate puntuale, insegni à respira, sintianu u so corpu, mostranu i so posa.

Posture durante u partitu verticale:

E donne chì sò fisici forti è capace di sfondate i partiti verticale sò capaci di dari nascita verticali. In u nostru paese ci sò pochi alcune specialistici di maternità è specialisti chì sò versed in stu campu. Ma ogni cosa hè davanti!