Dopu quanti nascenti avè nascite dopu a rimuzione di u suvore?

A quistione di quantu nascita partenza dopu chì u suoru hè eliminatu hè spessu intesu da ei maritiu expectante, particularmente di quelli chì cresce u primatu. Intendemu di risponde è definisce: cumu si u suvore difeenu da u fluidu amnòticu è cumu micca di cunfundassi di sti dui tipi di precursori di un nascita prima.

Dopu à quanti ghjorni si fa sveglie u travagliu dopu chì u suoru hè eliminatu?

Sutta l'influenza di l'hormone sessu cum'è prostaglandini è estrogeni, u colpu uterinu prima di u cunsigliu hè sparisci in pocu tempu, facendu più sufficenti, occupendu a pusizione media in l'assi di u canali di nascita.

Cumu u cerviu hè matura, u so canali apre da a poca . Hè in ellu è cuntene un mucu cervicalu spessu, chì si forma un corchju. Comu regula, ùn hà micca un colore, ma in certi casi pò esse un tinga rosa o giallu.

Sutta l'influenza di l'estrogeni, a cuncintrazioni chì annuncia prima di nascita, u licenziu di u plug in casu. Comu regula, a sò partenza hè di 10 à 14 ghjorni prima di l'apparizione di e prime peleii. In ogni casu, ùn pò micca esse di manera ecunòvica chì tutti e donne fate questu in u stessu tempu. Partenza da u plug mukosa pò esse osservatu per 3 è 5 ghjorni prima di nascita, è in certi casi - è uni pochi d'ori prima di l'apparizione di u zitellu in u mondu (spessu in u reginimentu).

Ciò chì u sufrattu s'hè alluntanatu?

Avè trattatu cù u fattu, dopu à quanti ghjorni dopu à a partenza di l'embiu trafficu di solitu principia a nàscita, parlemu di cumu a donna pò esse purtata in stu casu.

In regula, questu fenomenu hè cunsideratu cum'è un furore di rapidu delivery. In ogni casu, hè assai diffesu di cunvince cù u tempu di u so iniziu. Perchè, dopu chì u suoru fù alliberatu fora, l'ommianu expectante ùn deve esse à u so corpu è esce da u flussu di u fluidu amnatuicu. Incidentally, l'ultime pò mancu apparisi quasi sùbitu dopu à u plug. Sì una donna hà dettu chì a so vistimenti peri puliticamenti cambieghja acqua alta, hè necessariu di prestu in modu urgente à l'uspidale.