Yasuni National Park


U Parcu Naziunale Yasuni hè u riserva naturale più grande di u Ecuador . Situatu à livanti di u paese in a pruvincia di Oriente. Per via di a diversità fenomenale di flora è fauna, hè furnitu cù l'estatutu di a Reserva di Biosfera Internaziunale. Quì pudete vedete dolphins rosati, serpenti cù denti, primati chì pubblicanu risichi demoniche, larghieri 40 cm long, armi gianti è assai altri animali e piante astratti.

U park cumenu una zona di circa 10.000 metri quadrati. km. Hè situatu in a cunclusione d 'Amazonia. In più di u territoriu di i muntagni sò parechji altri fiumi: Yasuni, Kurarai, Napo, Tiputini è Nashino.

U Parcu Naturale Yasuni atrai turisti in dui maneri:

  1. Eccu averebbe vede parechje parechji pianti, pani, insetti, animali, in particulari rari è inori.
  2. Eccu avete acquistatu da a cultura di e tribù salvatichi chì viranu in isolation from a civilizazione moderna.

Flora è fauna

A data, più di 2 000 spezie di fauna sò stati trovati nantu à u territoriu di u Parcu Naziunale Yasuni: circa 150 spezie d'amfibi, 121 spezie di rèttili, 382 spezie di pisci è più di 600 spezie d'aus. In a riserva cresce nantu à 2000 spezie vegetali. Hè stata una dimarchja assuluta assoluta - quasi 470 spezie d'arburi coexist pacificamente in una etrusca di terra. Questa biodiversità di u Parc Yassuni, sicondu parechji scientists, hè da a so locu. In l'Amazonia diventeranu parechji volte in a storia u clima cambiatu, i tempi è di a sicdura. Cù l'iniziu di i tempi, i animali migraru à u parcu, induve e cundizzioni di l'habitat hà sempre u cambiatu è favurèvule. Allora a diversità di a spezie di a biocenosis di a riserva Yasuni facia a più graduali.

Cultura di tribù salvatichi

U Parcu Naziunale Yasuni hè unicu in ciò chì hà cunservatu a cultura di e tribù indíxeni originali chì anu sempre in a giunga longu di a civilizazione. Hè cunnuscitu di l'esistenza di trè tribù: taheeri, taromene è uaorani. U guvernu di l' Ecuperu hà assignatu una riservazione per elli in u nordu di a riserva, induve l'intrada di i turisti hè pruibita stretta. I solu rapprisintanti di a tribù Uaorani sò in cuntattu cù u mondu esternu.

Durante una cammara in a jungla, pudete meet an Indian. Ùn sò micca vistimenti. In u so cintura, solu una corda hè attaccata, à quale un tubu, replete di frecce, hè attache à a traseira. I beccu di i flecci sò ridati di u velu di un ranu d'arvulu. Caccia di l'indi cù un cantu d'arriccassi di trè metri, da elli coseu u miraculu ancu da una distanza di 20 metri.

Cumu ghjunghje?

In vista di l'impurtanza di u situ, ogni attività antropològica nantu à u territoriu di a riserva hè pruibita. Ma l'autorità di l'Equadoru permettevanu visità u parcu per i turisti, secondu i viaghji di pre-pianificatu è e rotte.

Da a capitale di l'Equadoru, Quito pendu in u centru turisticu di Coca per busu. U ghjornu di u viaghju hè di circa 9 ore. In seguitu à a riserva seguita un autru busu, dopu chì u rafting hè in u fiumu Napo. I guida sò in generale indi, chì sò perfettamenti orientati in a zona è cunnosci tuttu ciò chì l'abbitanti di a selva salvatica.

I visitati sò visitati à parechji laghi stupenti, observazione di notte di l'animali, in paesi in fiumi. Quì in ogni passu pò notte un insettu insemare o pianta. In a jungla, i turisti anu vistu monosè, jaguars, anaconda, bats, diverse lucernario, grenze, bandati di pittori colorful, insetti inusual. In l'acqui di i fiumi pudete vede i golfi, otteri gianti, pezzi preistorichi, etc.

Cusì, u munnu animali è vegetali di u Parcu Naziunale Yasuni hè veramente unicu è diversu. A visita di a riserva darà ogni intesezzione inolvocita turistica è assai imprese novi.