L'alli ciuri l'ombra - perchè pour pour?

Tutti quellu sapi chì sta cultura hè stata pianificata in primavera è in invierno. Ùn avemu micca cunziddirannu a diffarenza di u travagliu di piantazioni, ma deve esse nutati chì i prublemi uccidintali sò tipichi per allatu d'invernu. Pò esse cose cumu si puderà chinu l'agliu per quessa chì ùn ponu micca giallu, è e cose di sti difficultà.

Chì d'acqua per u pranzu d'invernu, se gira l'ombra?

Per risponde à sta quistione, avete bisognu di u periodu quandu hè giallu, è ancu di megliu cunsiderà l' allu è u caratteru di u amaru nantu à u lettu, è solu da cercà quellu di vintu. Avemu da circà i fonti di u prublema:

  1. Hè più probatu chì a raghjina di u prublema ghjate in u stessu terra, ùn importa ciò chì ridículu pò esse. Piuttostu pricisamenti, currisponde à a cumpusizioni di u locu. Tutti ùn anu sapi chì u putassiu è u nitrogenu sò assuciati à sustanzi differenti, ma sò stati intimati. Hè nantu à a quantità di potasio diventerà di u gradu di assorbimentu di nitrogenu, è di fosforu. Prima di vede, solu chì vogliu, cunzidira quandu l'agliu ghjiru giallu. Avemu vistutu pocu reddening, una fruntiera fina in u perimetru di u follatu - tuttu stu signu nantu à a scassizza di nitrogenu è potasio. Allura, supponi chì avete pocu nitrogenu in u locu è l'alloghju d'invierno torna u giallu cù quelle bruschinu marginalità: ci sò duie opzioni chì ricaniu u pruduzione. Serà o additivu orgànicu o minerale. Ma ùn eranu immediatamenti cascà in u flussu orgànicu mudificatu, cum'è in fattu a cumpusizioni è ingredienti attivi in ​​i dui ligami saranu circa appressu. A differenza vera hè solu in cuncentrazione. Allura, chì pò aiutà à questa situazione, perchè l'agliu ùn hè micca giallu: à mezu à i letti avemu allertatu l'abbinimentu, avemu bisognu à vagnari tutti l'acqua. Scatteremu micca e fertilizzanti cumplessi è urea cun carbamidi. Certi orvitori prefettenu preparà a suluzione prima, è da puderà introduzione di fertilizazione in u locu. Ma e duie sceglienu sò dui reguli: fate tuttu u travagliu chì ghjustu in a primavera, è seguitate riguardu tutti i raccordji nantu à u pacatu. Quì a formula "più = mejoratu" ùn hè micca travagliatu.
  2. Pigliate a situazione, quandu l'agliu s'aprì da amarizza quandu ci hè scassessa di potasio, è perchè hè megliu per addirizzà quellu di vèllinu. Tutte l'attività cù una mancanza di putassiu si facenu à u principiu di a pianta, u prublema serà reseutu cù u megghiu risultatu. Preparate u chłucchju di potassju in secca à u dosaje, ùn deve solu sprinkle i verbi nantu à a terra. I solu incù a cinera di lignu sò ancu boni.
  3. Spessu, l'aziende ghjiru à u giallu com'è u fruttu di a congelazione, è a manera più appropritatu per valdi in questa situazione hè una solu suluzione di a droga per rinfurzà a resistenza à u clima fretu.
  4. Quandu i prublemi di sta tipu cumencianu, pruvate truvà una solu ottima è simplice. Ma hè più faciule per prevene questi difficultà. Hè assai impurtante di acquistà u pezzu postu è observe una fila finissima: l'agliu rispose pocu pianu à u dudu troppu asciuttu è in spessu. Hè difficiuli di dà ricunniscenza nantu à questu tema, perchè in ogni regione, a primavera hè diversu è in un locu hè sempre u tempu umitu è ​​fustu, è in altru digià da u principiu di l'aprili hè assicuta solu è ancu calda. Ma ogni modu, e l'humitate eccessivu serà più peggiu nantu à a vostra cose. Per quessa, a manera più faciule d'observe una regula simplice: dopu l'acquessu, avete bisognu à l'intramardamentu di culliglia, da seguimentu di mulch. Allora u territoriu si respira, è l'umidità ùn sera micca cusì diventendu rapidamenti. Dopu u ghjàllicu per u spaziu impurtante ùn hè micca teme.
  5. È, finita, a ragiunata più displetav'è hè fusarosu. Sfortunatamente, a regola, aspicità, o trasfurmà quì ùn hè micca travagliatu. Da più frequenza stu prublema si tratta à i abitanti di i regioni custieri à u meziornu, postu chì ci sò e cose ideale per fusariosis. Perchè, prima di cultivà, hè necessariu di prucessu di u materiale di piantazioni è di a terra cù u permanganatu di potasio.