Erisipelas di a perna

Erisipelas hè una malatia bacteriana. A malatia puderia influene a qualche parte di u corpu, si faci à adulti è di zitelli. Erisipelas hè una di e manifestazioni più frequenti di a malatia. I posti prediletti per a furmazione di l'eripipeli sò e mani, petti, facci. È sempre, a maiò spessu l'erisipelas appare à i pedi.

Causes di l'eripipeli

L'agenti causativu principali di a malatia sò estrepettivi. Hà sappiutu per adattà à qualsiasi cundizioni di a vita, ma più attivamente à sviluppà in u verdu di estiu-oghje. Streptococcus si pò campà in ogni organiziu è à u listessu tempu ùn ne ùn cumpurta micca prublemi. Quandu l'infizzioni hà sappiutu sottumessu una viulenza à prutezzione di u sistema immune, principià da principià per a attu. Hè per esempiu, e persone cun senza immunità sò suscettibile à a malatia più.

A maiò parte di l'eripipela hè diagnosticata in i femicili anzeddi è di età medievale, ma ùn hè micca cunsigliatu per perdudà a vigilanza à u sessu più forte o à i zitelli. Streptococcus, chì causa l'eripipela, hè trasmessa per contactu cù u paci. Ma u solu cuntattu hè spessu micca abbastanza.

Per sapè a mugla nantu à a perna, i seguenti cundizzioni supplementari sò obligatorii:

  1. Infezzjoni i più prubbabbilità in u corpu si ci sò scratchés, abrasions, feruti, ardenti à u pede di un paesu potenzale - in generale, qualsiasi ferite chì anu violatu l'integrità di a pelle.
  2. Cù cambiamenti subitu in a temperatura, a probabilità di cuntraccazione di una infestazione di l'erysipelas hè adupratu ancu.
  3. In a zona riesce, in più di e persone cù l'immunità debbuli, ci sò quelli chì anu spiegà espansione o diprissioni.
  4. L'organettu di una persona suttutta di allirgii hè favore di u sviluppu di estreptococci.

L'infezione sviluppeghja megliu in u sughjettu di:

Sintomi è trattamentu di l'eripipeli

Hè simpliciamente impossibile per ùn avè notte a faccia. L'infezione si stalla immedatamenti cum'è rossu è sensibuli disgrazziali in l'area affissata. Di i sintomi sintomi di a malatia pò esse identificati cume seguenti:

  1. Doppu picca ora dopu l'infizzioni, a pelle à l'area di u prublema si face torna rossi brillanti. A parti malata di l'epidermisa da u sanu hè spartutu sipatu da un rollu.
  2. I siti raligrati di a pelle sò sempre stracciati. Tuccati pò causà sensazione ardenti.
  3. Streptococcus reproduce relativamente rapidamente, ma à u stessu tempu u spaziu di u situ enfermatu ancu aumenta.

Trattamentu di inflamazioni erisipelati di a perna

Se vi cundite trattatu prontu, pudete eliminà completamente a malatia pò esse un massimu di dui simani. Ci hè assai metudi per trattà i eripipeli. A variante adattata per ellu hà da esse aiuta solu da l'espertu.

Siccomu questu hè un problema infettuicu, in u trattamentu di a inflammazione erysipelatosa di a perna, i antibiotici sò spessu usati. Inghjinante cù droghe potenti, drogues antiallergici, vitamini, biostimulanti sò prescritti. I prudutti più famusi chì sò include in u trattamentu di trattamentu:

Dopu cuncurdassi cù un spéciale per u trattamentu di l'eripipeli, pudete aduprà rimedii tradiziunali:

  1. Furtificà u corpu è cuntribuisce à a lotta naturali contru infezzjoni pò iogurtu naturali cù fette di foglie d'aloe vera.
  2. Effittività di mascara. Parechji volte un ghjornu, appricanu un gruffu pilu di rimettu in u focu affucatu è sguassate senza aspettante à seccu.
  3. Fritto à i carbuni è i nuculi ciliati di nuculu, cun u leche agrìbule, sò un uttellu excelente.