Haga Church


Sognu è mudernu Goteborgu hè unu di i grandi città suecchi è hè di grande interesse per i viaghjatori di tutte e mondu. E residenti lucali di u XIX seculu. chjama u "Little London" perchè u gran numaru di industriali britannichi in questu tempu, anche si dui città sò pocu cumuni. A più chjave chì ughjettinu sò parechji mistieri culturali è architettoniali. Allora, unu di i posti più visitati in Göteborg hè a chiesa di Haga, nantu à e caratteristiche chì pudete leghje più.

Chì ghjè interessante di Haga Church?

A custruzione di a chjesa cuminciò in u Marzu 1856 è hè stata cumpletata dopu à 3 anni. U prughjettu di l'edificiu, cum'è u so internu, hè statu creatu da l'architettu Adolf Wu Edelswerd. A ceremma di inaugurazione ufficiale hè locu u 27 di nuvembre, 1859, u primu domenicu di l'Avventu (pre-Christmas fasting).

A Chiesa di Haga hè una di e prime catedrali di Svezia , custruitu in u stile Neogheticu. Hè una basilica di 3-nave cun coru triangulari. A torre di a chjesa alcune 49 m in altizza, l'spire hè fattu di cobre dorzu. In quantu à i paràmetri di u tèmpiu stessu, a so largu hè 16 m, è a largu hè 46 m. ​​Questi dimensioni permettenu à esse in u tempiu 3000-4000 à i parrocchieri.

Paga attente à i seguenti elementi di l'internu mentre visitate a chjesa:

  1. Orgue. Un granni interessu per tutti i turisti hè l'antru urganu in a parti occidentali di a chiesa di Haga, acquistatu in u 1860 per 2500 cu. da a cumpagnia Danish Marcussen & Søn. In prima, l'instrumentu anu 36 registri, ma siddu à parechji ricuperii è di purificazione, u so numeru aumentatu à 45.
  2. Altare è vitrati macchiati. Quandu a chiesa cilibreva u 25 anniversariu in u 1884, unu di l'imprendituri lucali presentanu a ghjesgia cun un altare landificatu bè è un luxuroso vitracetru fattu da PG Heinesdorffs sottu un ordine speciale. À u listessu tempu vinni prisentatu cun un candele di bronzu, chì ghjera misu in u coru è un rolu in fronte à l'ambu.

Cumu ghjunghje?

A Chiesa di Haga hè situatu in u centru di u listessu distrettu in Göteborg . Pudete acquistà indipindente (nantu à un caru pagatu o un taxi) o cù u trasportu pùbtu :