Qual hè l'agroturismu?

Agrotourism - turismo rurale; vacanze in campagna, cù l'evità di prublemi è, in parti, da e benefizii di a civilizazione, cù una cumminazzioni di travagliu campagnolu (optional) è una natura relajante è relaatante in natura. Alcuni agroturismu associatu cù un sciccareddu in u sensu chì l'agro-turismu implica un rejetu di e beneficii di a civilizazione. In fattu, questu hè micca cusì. L'agrupastriti sò disposti da tutti i servizii necessarii, accessu Internet, à spessu TV, telefone.

Perchè l'agroturismu hè attrattiva?

Eccu alcuni di i so vantaghji:

  1. A pussibilità di seclusion è restu silenziu, liberazione da u statu sociale è e restrizioni cunnessi.
  2. L'oppurtunitati di assicurà nant'à a storia è e peculiarità naziunali di guidà a vita di un certu paese, acquistà di u folkloru, tradizioni.

In Italia è Spagna, agritouristi, si vulete, ponnu participà à u cultivo di uva, a preparazione di u vinu di a casa, i casgi. In Pulonia - per aiutà cura di i cavalli, per intervene in cavallu.

U sviluppu di agro-turismu in parechji paesi

L'Agrotourismu hè un fenomenu unicu, sviluppatu praticamenti u mondu. A storia di l'agroturismu in Auropa hà statu di circa 200 anni. Hè cresce chì u turismu campagnolu nasciu in a prima mette di u XIX seculu, ma si sviluppau attivamenti solu in a seconda mità di XX. À questu tempu, Agricolture et Turisme hè statu stabilitu in Francia, a prima associazione di agro-turisti. In 10 anni l'Associazione Naziunale di Agricoltura è Turismu in Italia hè sottumessa à u nomu lacconic Agriturist. Da quellu momentu, l'associazioni agriculi turistiche sò attivati ​​in parechji paesi europei.

Frà i razzii di u sviluppu attivu di l'agro-turismu, ci sò raghjone ecunomica è suciali. In u duminiu di l'economia, l'agro-turismu era supportatu com'è una occasione di generazione inguera supplementu: l'agricultura dopu à a rapidità di l'evoluzione di megacighità accuminzò a perdiri l'appillazioni, l'ingressu perchè, è i vignaghjoli avianu a circari di fonti d'ingudu. Per i turisti, à u turnu, l'agrotourismu hè unu di i modi più attrativi di passà l'omosessu fora di a spiaggia è l'hotel tradiziunale. U grande rolu era ghjucatu da e carburante e u ritmu di a vita in i megacighji, u sviluppu di scattura, di popularizazione di u restu naturali è di l'alimentu naturali. Italia, Spagna, Polònia, Norvegia, Bielorussia - tutti i paesi sò cunzignati di l'attrattu di l'agrotourismu di u crescente. In Russia, sta direzzione di u turismu hè ghjustise da sviluppà, sopra à l'impurtanza di u decadenza di l'agricultura è di i serii corsi necessarisi à restaurà l'edificazioni è creanu cundizioni per a vita di i turisti.

L'Agrotourismu in Bielorussia principia a so evoluzione in u 2004. In 2006, ci sò 34 agrochembori in u paese. Per parechji anni, sta sfera di u turismu divintà cusì popularu chì u numaru d'agriculturi hè digià vicinu à 1000.

Bielorussia hà aduttatu un sistema interessante per a determinazione di u livellu di cunfortu di l'agro-hotel, simili à u sistema di assignà e stelle à l'alberghi in resorts. Sulu in 'nveci di e stelle sò attribuiti "cockereli", è u massimu numeimu possibbili d'elli sò quattru.

Un esempio di u sviluppu riescitu di l'agro-turismu in Bielorussia hè u paese di Komarovo. In questu paese, l'antica casa era rifurmata, un parcu hè struitu, una casa di pancake era custruita. I turisti sò invitati à visità partiti d'affari in u style folklori, à steam in un bagni, à tastà pancakes. L'Agro-festival "Komarovo" hè unu di i più riesciuti in u paese d'oghje.

Agriturismu in Spagna

Spagna arrispondi rapidamente à u desideriu di i turisti per rinfriscà in l'outback, alluntanatu da e cità. In u territoriu di u paese sanu foru trasfurmazioni: e case a splutazioni hè prestu per riceve i visitori, l'antichi residenziale restaurate in hotel rurale. In più di l'alimentazione è l'allughjamentu, i patroni di e case offerenu turisti rurale per acquistà cù u folkloru, participanu in festività tradiziunali, festivals. I Spagnoli sò assai amici, volontà di scambià e duminii stòrici, legends locais, è sicuru d'esse spiegà cumu per avvicinavanu o avvingdu à l'ochju, quale a circà à circà passati.

Agriturismu in Francia

Francia hè unu di i primi paesi in u mondu per sviluppà u turismu rurale. A data, i rivenuti di stu mutivu sò stimati in bilionaire di soldi. Francia hà qualcosa di prupone l'agritouristi. Eccu, unicu ughjettatu è eposi ùn sò micca offerati, u prugramma obligatoriu includenu varieghjenti di ricerca: pesca, scursioni per un stabilimentu di furmagliu o cantine, viaghjate à castelli, cavallu a cavallu. Eccu, i turisti ùn deveranu micca missu inveci di unni si devenu: in un vechju casteddu o in una piccula casa rurale.