Signs in Natale per u matrimoniu

U Natale hè unu di e festioni più impurtanti di i cristiani. Hè cume chì a nuttata di u 6 à u 7 di ghjennaghju duie e forze cumpete - u bè è u male. Per quessa, sicondu i credenze, quella notte falava di parechji miraculi. È trà i ghjovani ghjè accustatu à cumparisce a furtuna . Credu chì a notte di Natale pudete truvà u vostru futuru. Allora, ghjovani ghjovani à u ghjornu, pusau e stanchi à a porta è vighjàvanu a direzzione di u calcariu. In quali direzzione, u parò in bocca - in questu direzzione a zitella se metta. E quali eranu signali sò stati nave di Natale prima di Natale per un matrimoniu?

Divinazione è signali per u Natale per espositar

À Natale, e zitate anu meravigliate in parechje manimi di modu. Circa à avè l'apprezzà ciò chì u so fiancee seranu cum'è s'ellu ci era un modu longu per andà, s'ellu ci sò i zitelli è quantu, in quale famiglia intrì.

À una notte fula, quandu tutti i membri di a famiglia sò dorme, a fortuneteller hà purtatu un gallu à a casa. S'ellu hè vinutu à a table - era un bon sigulu per u Natale per un matrimoniu. Se u ghjallu chjò u cuddaru fora di a capanna, era cunvinta chì a zitella ùn serebbe chjesa di questu annu.

È per sapè chì era u sposu, unicu o veduvi, i zitelli spartinu à a fasa è tuccate i so palelli cù e so mani ripitendu: "unicu, vedudu, unicu, vedelu". Cumu parolle chì l'ultimu polu hà da esse u sposu.

Un altru sigmentu di Natale per u matrimoniu permette ch'ellu sia u maritu novu o futuru maritu, o un maritu localu. A zitella di a notte passava in a strada è listened to the barking of dogs. Se l'abbaghjatu fù intesu vicinu - u maritu sarà di u locu, finu à fighjà - un visitore.

Young fortunetellers camminonu sottu i vituglioli di e case è eppurtinonu ciò chì parlava. Sì a cunversazione era calda è alegre, significa chì u so matrimoniu serà felice in u so matrimoniu, è si i discorsi in a casa eranu speganti hè un signu dolenu, chì significatu chì a vita di a famiglia sarà pienza è difficili.

I ghjovani cugini pusonu l'annu à u pianoforte è hà vistu quale puderebbenu valdi. Se à a porta - hè un signu per u Natale di Natale per un matrimoniu, se in a casa - da esse un donu di un annu novu.

Per sapè chì u futuru maritu sarà, a zitella cuntene un puddaru da a perch à a sala superiore, induve preparà un pane, acqua, un anu di cobre, oru è argentu. Sì u puddaru ghjunghjenu à l'acqua - u maritu seria un amatori per bevi, se à u pane - un poviru omu, si à un anellu d'oru - un omu rico, prusperu, copper - un garbatu.

Scuprite à quale sia in a famiglia principali, i picciotti puderanu per u gallinacciu è u pollulu. E mette in mezzu di l'uvellu è vede u cumpurtamentu. Allora, siddu l'arraggiari accumincia a zuccherà u puddastru, u sposu serà in còllera è in còllera, ma se l'oliu hè bravu davanti à u vellante - u principalu in a famiglia serà una donna. Hè ancu tradutte cavalli nantu à u polu o l'ardore. Sì u cavallu fugliale nantu à u fustu, significava chì u maritu seria in còllera è in còllera, si passava senza toccu - à una vita tranquilla è felice.

Ci era assai assai signali per u Natale per i sposi. Allora, se una zucca unmarkjata vulia sapè u so avvena, piglià un pezzu di pane, un blocu di lignu è un pappu, e cogliu cun un prugettu. Dopu, ella chiuì l'ochji è pigliò una cosa da u pezzu aleatoriu. Se ci era pane - per esse un donu di un annu senza un maritu, se u pezzu - si maritassi in rapidità, se l'arburetu - questu hè un signu dolenu, chì significava a morte.

Un autru guessing - in un vetru di acqua fusse u biancu ovu è si mette in u fornu. Dopu un pocu, avè guardatu à ciò chì era successu. Se a proteina si sviluppa in a forma di una torre, significa di casu, se ùn si ponu esse risoltu, per esse chiu, è s'ellu ci vole à a forma di quatrilàtiru hè di morte.

Piglionu u fustu di legnu in u stufaru senza aspittà. Se ci sò assai pruduttori nantu à u ghjurnale, a famiglia chì a chjuca entra hè grande. Se u ghjocu hè lisciu - viaghja a nena in povirinta è solitude.