L'arrestu di Sheilin Woodley per "rally pausacali" hà causatu una risonanza in i Stati Uniti

L'altru ghjornu di l'altezza di u guvernu si dumandavanu nantu à a sincerità di participà à a mission missionaire di Lindsay Lohan è anu pruvatu à truvà e veru raggiuni di l'attu di l'attrice. In u casu di l'attrici è di u mudellu, Sheilin Woodley, a reazione hè stata in unequivocale - sustegnu è esigene di liberà à l'arrestu. Sheila fu arristatu in u numaru di 26 attivisti ca oppusiru a custruzzione di un oleodu di petrazione in North Dakota.

A prutesta pacifica per a prisirvazioni di l'eco-sistema hè stata completa - per arrestu

A manifestazioni di prutesta cumminciò in u maiu 2016, attivisti è rapprisintanti di l'indiani campavanu à i banche di u fiumu Missouri per impedir l'ambienti di a custruzzione di u North Dakota. L'attrìzia partiu i manifestazione in l'estiu è diventenu un sustegnu ardenti di prutezzione di l'ecunomicu.

Sheilin crede chì, diventendu un manifestazione, atraereu più persone à u prublema:

Opemu un modu difficultu di prutezzione di l'acqua neve in u fiumu Missouri. Fighjemu i differenzi è andonu à u futuru. Hè deve di noi chì pace di paci chì avemu da surtitu à i zitelli, sese puderanu aduprà l'acqua neve, salvezza nant'à i laghi è l'oceanu.
Leghje ancu

U mudellu di Instagram hè chinu d 'appillazioni, video-appelli è photo-rapporti da manifestazioni. Ancu u chianu pubblichi, l'argumenti di i manifestanti ùn anu intesu è a tribunale hà permessu di cuntinuà a custruzzione di u pipeline. I prutestanti più attivu, inclusa Sheilin, anu detrittu nantu à i carichi di participazione à i disturbi massi è di a penetrazione illegale in u territoriu privatu.