Cumu vede un sonniu profeicu?

Parechji psicologi anu cunsideratu sònii cum'è missaghji di u subconsciousu. Ci vole à esse ricordati è analizati. Spiecanu i sònii, unu pudendu capiscenu u mondu internu di una persona, amparate e so aspirazioni, è quarchi cosa chì a so ghjustu in u futuru. I sogni chì dicenu di u futuru di una persona sò chjamati prufettichi.

Cumu per causà un sognu profetto è scrive u vostru avvene interesse parechje persone. I scientisti dicenu chì una persona pò impariscia assai di i so sogni si trova l'approcciu dirittu. Per fà questu, avete bisognu di stabilisce una cunnessione cù u vostru subconsciousu è seguità parechji raccolta chì vi aiutà à vede è ricurdate di i prufessi.

Cumu vede i sogni profetichi?

Cumu fattu un sibettu prufettu?

Perchè i vostri sònnii d'acquistà una certa carga è avè un valore semànticu, hè necessariu di mette un speculo sottu à u pillow in a sera, è dì: chì a lumbre è a bughjura sò riflettuti in u spaziu, permettenu chì u mo futuru hè ancu esistitu. Un altru modu: un sanu à a sera, durante a luna sera, avete bisognu di metta una retava di pani negru è di salini nantu à u headboard è utter una conspirazione à u sonu profeticu:

"U domu hè un paru - u luni, marti - u mercuri, ghjovi è venneri. Solu u sabatu fù partutu senza pare. Pigliate u paese di sàbatu è u sali è mostra u sonu prufettu ".

O:

"Dunque sognu tuttu ciò chì deve esse realitatu".

Cumu ghjornu avemu avutu un sonu prufettu?

Perchè u sònniu deve esse prufeticu, duvite sognu nantu à certi ghjorni. U tempu più favorevole per un sònni significanti hè Natale.

In cunsiderà i ghjorni più probabile di a settimana, pudemu dì chì nantu à i più spessu i sogni sò i speretti profeichi. Questu hè particularmente appiicatu à i Grandi Friddi: prima di l'Annunziunale, Ascension, Dumenimu di Rivi è altre festa religiosa.

U nostru mente subconscious hè prestu per vene à i nostri aiuti è urdinate a via di una situazione difficili, u principale hè di sapè cumu fà u nostru propiu è cumu utilizà questi signali. Aproveche tutte e nostre cunsiglii è u sonu prufètu vi vene à voi.