U tìtulu di Pasqua hè a ricetta più piacevuli

U tanniculi di Pasqua sò un pratiche di Pasqua. Ci sò assai modi per preparalli, è ùn sò micca diffesuli solu in a cumpusizioni di a prova, ma ancu in a variità di l'additivi. Oghje avemu dettu qualcuni di e ricami capite più diliziosi di e pastelli di Pasqua !

A ricetta pè u Tarantella di Pasqua

Ingredients:

Preparazione

Cusì, oghje murmure cù u zuccheru, u sali, i vilidinu è aghjunghje un pezzu di mantra suppressata. Pigliu siveru a battaglia in a mezora cun un mezcladoru biancu. U furmagliu cottage hè torciata per un macinatu di carne, preferibbilmente parechji volte. L'albiteri secchi è i pezzi sò spressi cù l'acqua furiosa, fate a coccia per 5 minuti, fassi cunghjuntà cù liquidu, siccà è grind in una licenziale. À a mezcla di uovo agghjunghjeghje furmagliu, frutti stufati secchi è tira a soda idratata. Graduatu di introduce a farina tamanta è agite finu à oghje. I mudelli sò cuparti da u pergaminu di carta, scompanzatu cù l'oliu, l'impiaranu cù a mezza pasta è affruntate finu à prestu in un forno forte. Pane pastificanti sò uncia cun glaze à cima è sprinkled with powder coloured.

A ricetta per un pastele senza legami

Ingredients:

Per glaze:

Preparazione

Aghju prupunendu un altru riccu interessante per u pastore di Pasqua, u pappezzu sò sposti cù acqua di furiu, è poi seccu. Pienghje una ghjara di u zuccheru, aghjunghje l'oliu è battimò tutta a un mezcladoru finu à ottene. Allora vi aghjustà a farina tamanta, a prugna è a polvere. In u mulinu secu ricivutu a pocu pezzu in u latte. Sittintate, battiri l'arzelli è mette cù cura à a pasta, trà a cucchiaio. Aggiunate i panii, si sparghje a pasta in furmagli preparati è mette in un forru precuvenu. Questa ora facemu priparatu u glaze: vittite à i bianchi finu à i picculi espunenti è poverà u pane. Lubricate pastes caliu è decorate cù pane pasticceria.

Ricetta per u pasticceria italiana "Panetton"

"Panetton" - Pasticceria italiana fatta da pasta di uvedu, aromatizata cù pasci, frutti cunfitti è frutti.

Ingredients:

Per a basa:

Per l'additivu:

Per glaze:

Preparazione

Eccu un'altra ricetta originale per un tatu delici. E staghjunati per a notte hà avemu unchiatu di acqua di furiu è impiche in brandy. In u caldo calurificatu, piglia un levitu frescu, aghjustate un pocu di zuccaru è lasciate u mischju durante 15 minuti. Avemu prustituranu a farina in un coltu è aghjunghje à u u so salinu, u zuccaru è u vanillinu. Dopu aghjunghje, intrecciate in u latte cun u levitu è ​​u mantellu frettu friddu. Agghicà oghje, pute u pezzu, frutta candita è l'amandule asciutta. Mudate a pianta cù a toalla neia è lasciate durante 40 minuti in un locu caldu. Avà po apprezzate e forme per fremura, aghjunghje à e lati cun mantra, è nantu à u fondu pusemu pergamine. Cumplena i formi per a terza parte cù una prova, è abbinate in u calore. Quandu a massa si sviluppa quasi à a cima, mandemu à i furmagli à un furnu da ghjuvendu è aghjunghjela durante una ora. Questu tempu, battee proteini chjappi cù u sali, licentà u zuccheru è valdi in u ziu de lime. Cogliu a foglia risultata nantu à i pasticcio findi è decoranu à a vulintà.