E raggiunati 2014

Men dicenu chì nunda cumanda una donna cum'è e calzoni tufoni è un vistitu. E se pensendu chì a maggiorità di i diseggiani sò rapprisentanti di una bona forza di l'umanita, ùn deve micca bisognu chì in i cullezzione ci hè sempre vistimenti bè. In a primavera è estiu di u 2014, i diseggiani offri torna rae, è sta stampa hè diventata una tendenza. Hè per quessa avemu suggeratu discutiri stili di moda è solu sulienti di u culore di vestiti in una struttura verticale è horizontale di tene.

U boom biancu è biancu

U mistu classicu di colori bianchi è bianchi sò u leader indisputentu di i podi di u mondu. Sta cumpusizioni hè stata favurita da Naeem Khan, Balenciaga, Antonio Berardi, Anna Sui, Carolina Herrera, Simoëns, Louis Vuitton, Etro, Maxime è Monique. Sè sti munzieddu sò prisentati in forma di astratti, i pesti, stampi d'u fiori, da chì Lela Rose, Prabal Gurung, Timo Weiland è Rachel Zoe hàranu dimustrati vistimenti luxurii fatti da eddi, sita è u cuttuni in raffi bianchi è bianchi.

Doppu, a "verticalità" è "striscia" horizontale ùn importa micca. Questu avissi da esse accettatu solu se a figura ci vole à esse agitu. Allora, per i so cumpagnie in vestiti biurentali, hè salvezza, perchè elle visibile a siluette, facenu più visu. E ragghi, cù una figura ideale è un forte crescita, ponu esse ghjustificatu mudeli induve sò stati disposti orizontali. Un vestitu longu in una stufa horizontale, cumplementata da i scarpi di taccu, ùn aghjunghje micca inchatura in kilogrammi.

Più culore

U misgiu biancu è biancu chì pari avete abbandunatu è banale? Una di e tendenzi di a moda di a staghjone primavera-estiu hè luminoso. Neon bianco, blu, rosa, verde è ancu u ventu chì rimettinu u rivoltu di i culori di l'anni 80. Fate liberate di cuncolazione di culori in un vistimentu chì ti piace. In questu casu, u grandu di e tannelli multicompare ùn deve micca esse u stessu. Fighjenu à a regula seguente: volenu centru in un certu zona - elettu una larga striscia, se a zona deve esse chjesa, da quale l'scelta deve esse fatta in favore di strisce.

Unusually stylish look dresses, in quali strisce di parechji culori ghjucanu à u rolu di un accentu brillanti. Puderanu solu di quì sopra (nantu à u corpu, vicinu à u collu) o solu da u fondu (in i borse, bè).

Ùn àbbia paura di esse lampatu! L'estiu di moda di 2014 hè a libertà, ligerezza, creatività.