Mobili antichi

U mobili era sempre un elementu chjave in l'internu di a casa. Spécialmente se hè bella è exquisite. I prudutti muderni sò pratichi è simuli, chì scontranu i vostri bisogni di a nostra boba. Ma l'antichi ani sempri attrautu l'ochji di a ghjente. I coghju di qualità è cusì cómodu di i seculi persunali ci sò capaci di creà un ambientu pocu cumuni di quelli anni in a stanza. Sò stati prestigiosi è estetichi. A caratterificazione di un bonu mobili anticu hè chì annantu à l'annu hè un pruprietariu solu per cullà.

Stili di u mobili anticu

  1. L'estilu Romanescu , chì impediu in l'Europa Occidentale in i seculi XI - XIII, ùn era micca assai special. In quelli ghjorni, quelli articuli èranu in moda, reemplazendu e persone cun armadji è chaises. Cadei, taburete è banche sò stati nantu à i so cuddetti di volta di lignu. I cuveri spessu anu scuddite invece di i ghjambi, chì si sò uniti di bruschi. Per a fabbricazioni di mobili, in particulare oak, fir, o cedaru. A crescita a forza di tali prudutti è cum'è decoru, i maestri antichi usavanu trisciuti.
  2. L'estilu gòticu cuminciò à sviluppà in Francia, iniziu da a seconda meza di u 10u seculu. Tali l'ogetti pareanu esse più eleganti è slim. Sò pochi sò cuparti di tarri di maraviglii o dàlle, una pintura bizarra. I banche è i letti sò u stessu disignu, ma sò stati ammulati cù un canopy. O casottoli di quarzu o castagno sustituzia l'armadiu. U mobili anticu taliceatu di quellu periculu hè decoratu cù parechji ornamenti chì cuntenenu sceni di vita o motivi di pianta. Se l'articulu di casa si hè statu fattu da un carpinteriu, u pittore o un artista gilded fù dettu di decorarlu.
  3. U Rinascimentu hà urigginatu in l'Italia medievale versu a seconda mità di u 15u seculu. I cofitturi di rettangulari sò stati pusati nantu à pedi cinisa, li linii curvosi, a qualità di l'ultimu millesiu, chì diventenu più diversi. L'antica mobili di questa ora hè impauriti micca solu da u carattere, ma ancu da u mosaicu, dà indisponìficu in fine. Curati grùassu cuminciaru à appare. Sò stati cuparti di cuirdi o tapizzieri cù l'aiutu di unti. In l'altu rinascimentu, una moda per frischi, pilastri, accuminciò a decorari l'articuli di casa in forma di capi o pane di animali.
  4. L'altru mudellu Baroccu era ancu magnificu, più cumplessu è majestu. Oggetti antichi d'u carved in a décorazione più spessu cù leoni, griffini, ricci ricchi è cilesti. Mudelli bigliu accuminciaru a broddu di tercelu cun grandi disinazioni bè. Ci eranu motivi Rumani - spade, coralli di lune, armatura. I soffisani accuminciaru a prisenteranu a forma di trè pranziuni fastened cun una volta cumuni. In a forma di tapiceria, i tapicerii cù parechji imagini spessu apparse.
  5. U mobili in l' estilu rococcu hè ancu più bellu è elegante. U mobili hè impannatu cù l'ornamenti di bronzu, l'incisioni in forma di cunchili (da a parola "lavande" è u nomu di l'stile hà fattu). Chjode cù i ringi è quindi curvati. L'armari di libri, un sufettu, un caffè-chjassu, chjucchi accatati in stili chinesi accuminciaru a prisentari. L'antica mobilia antica hè assai raffinata. L'arbre hè culuritu à culori chjardi è hè cupartu da brocade, terciò, satin, tessuti standard, usati per dà gilding.
  6. L'Clasicismu si appareva in u XVIII seculu è hè assuciatu à l'intiressi di i persone di quellu tempu à a cultura antica di Grecia è di Roma. Stu stili difiere di l'ogetti in simplicità è e proporzioni chjare, ùn sò micca sopranite cù infurmazioni innecessarii. In l'ornamenti ci sò ancu antichi motivi - uva, ninfi, eroe grechi. Usatu per decorare u mosaicu, bronzo e porcellana.
  7. L'Imperu hè digià a fini di u seculu XVIII, l'era di u grand emperò Napoleon. Questu mobiliu diventò una desfunnata, omplendu palazzi magnifiche. Hè dinò in decora cù figuri di antichi - lioni, esfingi, caspi, spade, coralli di lune. Per u tapiceria, a sita era più spessu usata. Un caratteristiche caratteristiche: l'altru ghjustu hè in regula cume rettangulari, bassu, di boscera negru è massivu.
  8. Moderna - apparse à a fine di u XIX seculu. Hè distinatu da u desideriu di fà a vita cum'è cusì possibbili, chì anu influitu ancu u mobili. Oghje più di l'oak, walnut, bedridine o archee, chì rimpiazzatu a caucca, addivintenu tene di luci. In a dicurazione di assai motivi di pianta. I caratteristiche hè u rejetu di e linii diretti in favore di più naturali. Avemu spessu vista di e curve di riezzione chì ripetuta a forma di e piante, ci sò e linii eleganti, usati per aduttatu a figura d'animali o insetti.
  9. U mobili anticu era fattu da famosi famosi è di bè, ma ùn sapissenu, maestri serf. Si passava per i stessi camini è stili cum'è l'unione europea, ma hà sempre avutu u so gustu distintivu, spessu associatu cù l'architettura russa. Questu era riflittutu à l'u ghjornu - linii geomtrizii, ornamenti, tagliati sò e caratteristiche naziunale. I Casali avianu avutu modesti più modesti è semplici chì aristucratici, chì era assai caru è luxuali.

Mosaicos antichi assorbanu l'energia di e passati tempi, è in ogni momentu fermani interessanti è di dumanda. Inoltre, chì hè un bonu investimentu di soldi, l'objetu anticu sera sempri dettu di perfetta l'internu di u vostru appartamentu.