Vasodilatesi pieni in u nasu

In u trattamentu di u friddu cumuni, certi persunaggi si ponu usu di vaghjime cuntrullativi in ​​u nasu a manera più faciule di ridivà, ma ùn hè micca. Per esse bisognu currettamente di a necessità per l'usanza di tali droghe, bisognu di sapè cumu operanu è fighjenu e reguli per a so amministrazione.

U principiu di l'accionamentu di e catene vasocitritivu per u nasu

Quandu u gruppu di drogherie di u travagliu, hè chjaru da u so nome - a sustegnu attuale urgeu i vini sanguini situati sottu a membrana mucosa di i passageri nasali, è ci hè una diminuzione di a furmazione di mucus. Questu hè di u fattu chì l'edema siveru disminuisce, è u lume per u passaghju di l'aria durante l'ispirazioni aumenta.

Avà l'imprese farmacéutica produci un gran nùmmaru di cateni vasocitritivi, destinati à l'instillazione in u nasu:

Tutte e catene vasocitritivui pò esse divisu in 4 gruppi principare secondu u sustegnu attivu chì hè inclusu in a so cumpusizioni:

Quandu duverebbe usà e drops vasocitritivi?

I medichi prevenenu chì quandu avete una rinitis liggenu, ùn avete micca aduprà sti medicazione. Goti vasodilativi sò deve esse usate quandu:

A necessità è a durazione di u trattamentu cù questi latti sò da esse determinate da u duttore, postu chì tutta di u funziunamentu di a mutazione. Questu hè dovutu à u fattu chì l'amministrazione di l'autorità micca autorizata di u trattamentu per un trattu di un nasu faciulanu è l'usu perpetu di longu l'epuca di e vasu custruisce solu feranu male è ancu dipendenu.

Precautions when using drugs vasoconstrictor

L'urdinamentu per l'utilizazione di sti zoni indicanu chì si pò esse usatu più di 3-5 i ghjorni, da quandu u sustegnu attivu di sta droga hè esprittu, seguenti successi:

Per via di u trattamentu longu di u frastu cumuni cù e catene vasocomposti, accustome à elle parechje, chì si manifesta in u fattu chì i vetbi ùn dete à risponde à elli o a putenza di u nasu face a crescita. Questu ferà un aumentu di a dosa di a droga per pruducia l'effettu necessariu in u trattamentu vicinu.

Cù l'usu frecuente di vasocompressore, vene una overdose, chì porta à u sviluppu di effetti side:

Per evitari cunsiquenzi, pudete utilizà a rimediu pupulari à cumbattà l'affusu di u nasu. Per fà quì, i passageri nasali sò infurmati cù pezzu o l'oliu d'aria marino, pò esse cumminati cù menta o mentol.

Ma ùn scurdate micca chì tutti i mètge più antichi ùn tratta micca, ma solu sguassate i simpunnii di a congestioni nasali - rinfriscenu a secreziunzione di u muccuni è l'inziose, per quessa esse aduprà solu à u tempu chì u trattamentu principalu per a malatia chì hà causatu una cundizione.