Jeans - 2016 primavera

Eghjone di jeans primavera 2016 - ùn hè micca solu un mudellu di calzini. Avà, cum'è disinfettori chì si sò preparati per esse furnisce u cullettivu, i ghjurnalisti chì scrive à questu tema pensanu à l'imaghjini. Hè per quessa ch'ella valia averia micca solu di e novi tendenzi, stili è di dettu individuali - avete bisognu di creà un arcu urgànicu.

E nuvelli règuli - chì combine cù i jeans?

Hè assai impurtante di capisce ciò chì ponu esce i jeans di moda in a primavera di 2016, è micca solu di decide nantu à i mudelli. Per quessa, per esse in a tendenza sta primavera, vale à bisognu di sapè chì cù i jeans diretti hà da fà valerà aduprà calzarii chì cullanu à u mità di u filu. Puderia ancu esse rimpiazzatu da i medii grossi.

Una altra cunvenzione attuale hè i jeans chì sò trè quarti longu cù e scarpi, per preferibile cù i scarpi. È in moda sò chjappi vuluminati assai, raglan, capigliati longu.

Classics

U teatru classico tradiziunali chì anu offrittu in i catwalks in parechje cullizzioni eranu populari, eranu trà i mudelli Alexander McQueen. È i culori per elli sò ancu tradiziunali - blu scuro è asfaltatu. Hè pussibule l 'usu di denim classico, ma si deve esse supplementatu cù impregnatedi bianchi. È, impurtante, ponu reducià visualmente a pienezza di i peri.

Ma ancu in queste jeans hè una novità, postu chì e linii diretti in questa stagione sò spessu overlapping da horizontali.

Raglan jeans

Li jeans di moda di donna in a primavera di u 2016 sò ancu robbi i jeans . Ma ùn aspetta micca di pudè aduprà u pantaloni chì avete l'annu passatu. Per quelli chì anu vistutu e cullezzione novi, i diffirenzi seranu immedfatamente apparenti.

I disticci di mudelli d'altru mudernu in questu stili sò menu ruffled. E i tagliate parevanu picca picca. Jeans mi parevanu più poci micca sfruttati da i scatuli. Eranu questi mudelli chì ponu osservà in Marchi Almeida. È i pezzi petite da i buchi ùn eranu micca veri.

Nuova tendenza - tuta

In a primavera di u 2016, i jeans di moda tornavanu à i catwalks ancu in a forma di tuta. Questu pò esse cum'è pantalone sicilianu cù borse, è vestiti sculacciate. Tali opzioni eranu prisentati ancu in i cullezzione di diseggiani.

I dui direzzione principale in u quali li jeans di donna di a primavera di u 2016 sò rapprisentati sò o tela monofonique cù una cintura pronunzia è u guante, o ghjuvelli widescenti, chic è glitter, in quantu parechji picculi picculi.

Chì certezza ùn hè micca di moda hè di coghju, è ancu inseme, bananas è chjitti.