Pò esse aduprà durante l'exercitu?

Spessu si ponu truvà l'espressione chì sguassà l'acqua da u corpu, pudete perdizià rapidamenti pisu. Molti chì prupone fà fà, ancu utilizate una varietà di diuretici, visitate saunas è limite a entrata di l'acqua. È ogni sema chì sèntenu a quistione di se pudetebbenu beie in a furmazione, dopu avè avutu immediatamente una risposta categurica. Eppuru ùn hè micca!

Ma tali risposta ùn hè micca correcuta, perchè una forte deshidratazione di u corpu durante u periodu di furmazione pò influene nant'à a salute generale. Ogni annu durante a furmazione, u corpu di l'atleti pesa un stravive fisicu, a temperatura di corpus aumenta è a sudazione intensa si trova. Se ùn ci hè micca pocu fluidu in u corpu, u sangue torna assai densu. Ma, crede ch'è vale a vìviri l'acqua durante l'esercitu, è chì risultati pò purtà à a desidratazione severa?

Se u sangue torna più densu, allura a pressioni pò chiucidamente, è questu negativamenti a salute di l'atleta, perchè pò esse faint. Inoltre, una cantina insufficiente di fluidu in u corpu pò purtà à l'apparenza di pedi in a visu di a bile o vaghjime, è questu serà u cunsultatu per u sviluppu di varicesi è ancu di un attache cardore.

Appena da stà, un modu cusì dura solu pò esse utilizatu da i principianti chì ùn sò micca cusì cunnisciutu in questa materia o oghji atleti prufissiunali prima di e competizioni, chì, contru à u danu à a salute, vulete alcune risultati sportivi. Sfurtunatamente, assai cresciatrici vulianu caccià l'acqua da u corpu per a perdiri un pochi volte, ma scurdanu chì a cage fatali umana hè cunsulita di u 90% di l'acqua, è scurdanu chì questu hè solu un risultatu à curretta. Ma ùn scurdate di l'acqua chì aiuta à trattà cù l'excrementu grassu.

Vi vensi l'acqua duranti a furmazione è quantu?

L'acqua di u corpu hà tornu à migliurà immediatamente, finu à chì una persona pozza una vetru di liquid. Hè necessariu di fà un deficit d'energia, perchè u tessulu grassu stessu hè attivamente arruvinatu, cusì eliminendu a massa. Ùn hè cunsigliatu di usà diuretici è di droga, perchè l'effettu di elli ùn hè micca cusì persistente è ponu causà dannu significativu à u corpu tutale.

In solitu una persona pozzu per l'acqua quandu sente u sedente. In casu chì una persona hà senti sede, u so corpu perde un 2% di u so pienu cù u liquidu. Basatu nantu à questu quì, a risposta à a quistione di esse di beie l'acqua durante u furmazione hè positiva. L'acqua deve esse cunsumata ind'u ugguali, regardless of whether you want to drink or not.

Hè devi esse nutatu chì i primi ingressu fluidu si deve dura 1.5-2 horas prima di l'iniziu di furmazione. À questu tempu, avete bisognu à piglià circa 300 ml., È per 10-15 minuti prima di l'iniziu di furmazione in furmazione seguenti 100 ml. Duranti a furmazione, hè ancu cunsigliata per bevitare 100 mutu cada 15 minuti di travagliu attivu. In seguita dopu à 15 minuti da a fine di u furmazione, hè cunsigliata per vìviri 200 ml d'acqua. Hè da esse fatta da guariscenza chì u corpu hè tutalmente restituutu.

Inoltre, assai principianti di atleti si sseppanu di ciò chì hè megliu di bevede dopu à furmazione per restituverà u corpu. Hè sicuru di dì chì micca solu pudete bevià l'acqua, ma ancu di caca frittedda, perchè aiutà à restaurà tutte e fornimenti necessarii di carbuidrati è di prutini. Ma avete bisognu di capiscenu chì ci tenete bisognu cacao solu à 1,5 a 2 ora dopu a furmazione, perchè, cum'è u cafe, hà a cafeina chì pò interferiscenu cù u travagliu di l'insuline in u corpu è ùn permettenu micca à u corpu per l'amputà carbuidrati è e prute.

Ci sò assai picciotti chì vulianu perdiri pezzu, perchè si dumandenu quantu per a vìviri in un entrenamentu per a perdita di pisu. A risposta à sta quistione hè abbastanza simplice: avete bisognu di vìviu ugguali dosi di schernici sportivi è di l'acqua chjaru, com'è indicatu supra, pudete perdisce un pocu volte indir).