Quantu sia appena rossu?

I scienzi sò pruvatu longu chì a girlanda negra hè una di e frutta. Tutti i sicreti di u so impussibili nantu à u corpu anu sapiatu ancu in i tempi di u Rusu Anticu. Dopu à u 15 è 16 seculu, u fruttu dulce è agrì è principiatu à utilizà micca solu in ricetti culinarii, ma dinò per a preparazione di diversioni, in cunsiderà a curative curative.

Oghje ancu aduprà stu pruduttu per satisfeisce e nostre necessità gastronomica, avemu apprezzatu cunfettu, confetti, gelatini, zucchetti, aghjunghje in diverse posti è pastici. A maiò parte di e pruprietà utili di a currantia negra finu à a data cunferma scientificu. Più infurmazioni, quali qualità sti bachalate pussede, è chì anu aghjustatu tali pupularità in u mondu, avemu da discutiri.

I beneficii di curranti negra per a salute

No wonder the berry fu datu u titulu di un magazinu di vitamini è di salute. È ùn hè micca fortuvitu, perchè in a so utilità, a grosta hè sopra tutti i bachi cunnisciutu di noi. Contene: un cumplessu di vitamini (gruppi B, A, K, C, P, E, etc.); un grande settore di minerali (ferru, potasio, magnesiu, fosforu, manganese, zinc, molibdenu); l'acidu organicu. I frutti è e foglie di l'arburu cuntenenu parechji olii essenziali, tannini, fibri dietetica (fibra) è pectini.

Grazie à sta cumpusizioni chimica, i benefici di curranti negra per a salute sò enormi. Hè trattata cù una varietà di malatie, è utilizendu tutte e parte di l'arburu, solu i razzi (frutti, foglie è rimessi).

Unu di e pruprietà più ùtuali di currantu negru hè chì occupanu unu di i posti riali da tutti i frutti è di i bagnati in u cuntenutu di a vitamina C, per 100 g di baga - casi 250 mg di l'acidu ascorbic. Per cumpielu a norma di ogni ghjurnata di sta vitamina, hè abbastanza à manghjà solu 15-20 beji negra. Dunque, aduprate regularmente frutti è zoccu di sta pianta, pudete rinfurzà l'immunità è prutegràniri da l'emergenza è u sviluppu di una quantità di malatie.

L'usu di curranti negra per a salute si manifisteghja quandu avemu suffrutu di una gattiva fridusa è di ua. A causa di l'acidus ascorbic, cunfettu di baga, decucuzioni, tes è zucchii, aiuta l'immunità battete malati, riduce a temperatura di u corpu è stabilisce processe metabolicu in u corpu. Inoltre, tutti issi mètudi sò adattati per u trattamentu di l'iperturione, ulcera gastricu, gomes odoru, l'anemia.

Chì ghjè valuta per u currantu nìuru, è quelli chì soffrendu di a diabetes. Sì vi mannanu compratu o frutti di e bachi di dolci è freschi, pudete sferisce u zuccherinu in sangue è ancu prevene l'ocurrenti di u cancer è a malatia d'Alzheimer. U zucchinu di i grolini aiuta à stabilisce attività mentale, rinfurzà i vessi è mantene a vista in a norma.

Chì ci hè utile per una paschita negra in una dieta?

Per quelli chì vulete perdiri pianu, stu pruduttu hè un ideale. In 100 g di aranciu currant cunteni sulu 38 kcal. U valore energicu di e raghji hè ancu bè cumplicatu: 100 g di boguri sò stati di prutini - 1 g, grassu ancu menu 0.2 g, è carchi di carbuidrati in un 11.5 g di currantia negra, è sò tuttu digeribule.

A causa di u cuntenutu di l'acid linoleicicu, u bagnu negru hè cunsideratu cum'è un bon burner di grassu, chì hè ricunnisciutu cum'è una di e pruprietà più ùtule di curranti negra per a perdita di pisu è rejuvenazione di a pelle.

In ogni casu, anche a utilità di stu pruduttu, ci sò ancu contraindicazione à u so usu. Per esempiu, per l'altu cuntenutu di a vitamina C , a pasca ùn pò micca manghjatu cù gastritis cù una alta acidezza, cù un aggravatu di l'ulcere è in u gravidenza. U zuccaru di u curranti hè contraindicatu per bevi dopu à l'attaccamentu di u core, i pinzi è di i trombozii. I figlioli deve esse datu in forma dilujata è in picculi quantità.