"U seconda ventu" - quale hè "second wind" in u sport è cumu fà?

"Second wind" - unu di i fenomenu più inusual è pocu studiatu di u corpu umanu. Hè chjucu in parechji miti: qualchdi sustiniennu chì questu effetti permette à stati sportivi vincitori, altri - chì ùn pudere micca cuntà, postu chì u fenomenu hè difficiuli di spiegà.

"Second wind" - chì hè?

U centru percentuale à a prufilazione scientificu precisione di stu fenominu ùn esisti micca. I medichi sò solu una idea appriggimata di ciò chì "second wind" hè in sportu. A so natura fisiologica hè manifestata in i seguenti:

  1. Duranti a intensità di travagliu di tutti i mossi è u sistema respiratorju di u corpu, a fatigue severa succede è u tonu hè minimu.
  2. Dopu un intervalu di tempu di 3 a 5 minuti dopu l'apparizione di fatica, hè in ustitazione sustituitu da facilità in i muvimenti - stu sensu hè chjamatu da e persone chì chjodeanu à risponde à a quistione di ciò chì "second wind" significa.
  3. Dopu a terminazione di a fatigue di furia di sport, torna u musculi rinfriscà.

Signos di un "second wind"

Per distingue u risultatu di l'energia da un lampu d'entusiasmu ùn hè micca cusì difficiule, cum'è chì pare avanti prima visu. Per sente u so avvicinamentu, ùn es necessariu un monitore especialatu o ricerca. "U ventu di tramuntana" quandu si corse o cuddà athletic si senti cum'è:

"U puntu di mortu" è "second wind"

Ogni famiglia cun u fenomenu cunnisciutu u fattu chì hè difficiule d'esce u so presentimentu. U travagliu muscular longu pruvucà una diminuzione di a capacità di travagliu è crea un sentimentu d'espansione assuluta. Malata in i pedi è e mani, una diminuzione di u voluminu pulmonariu, tachycardia - tutti questi signali sò tipichi per u travagliu sportiu cù un accuminzatu assai intensu.

U "Second Wind" per i corelli è l'altri catégories d'atleti hè apertu dopu à passà u "puntu mortu" - u piccu di una fasa dibilitante, chì dà l'imprissione chì e pussibuli i pussibuli fisichi sò stati. Pè l'identificanu da i simprici caractères:

Perchè u "second wind" s'aprì?

A respirazione hè a attività cuntinuva di u corpu umanu in u scambiu di sustegni trà i celite di u corpu è l'ambienti esterni. Procesi d'energia in l'interaczione cumunitariu cù l'ambienti esterni - stu tipu di respirazione hè chjamata aerobica. Cù riezzione prolongata, a fatigue ùn pò esse evitata. U "second rispettu" di una persona aperta à u limitu di pussibulità, quandu i pulmonate passanu à un modu di travagliu anaerobbiu, quandu u prucessu di prucessu d'ossigenu hè più lento que necessariu è u scambiu di energie si mette com'è "in debitu".

"Second Wind" - biochimica

U sustitutu chimicu rispunsevuli per l'occurrence di una forza di marea hè chjamata a trifosfat di l'adenosine nucleotidu. Questu hè u "carburante" principali di u corpu à u so carbu duranti l'apertura di u "second rispettu". Nucleotidi di l'Adenosine sò u compunente principalu di u metabolismu di l'energia di qualsiasi cellula di u corpu umanu. U materiale di e custruzzione di u nucleòtitu hè di pruteinture è carbuidrati chì venenu cù l'alimentariu. U mecanismu chì accumincia u sictu u ventu di una persona s'assumiglia cusì:

  1. Cù u travagliu musulmicu aumentatu, lipolisi si trova. Hè l'oxidazione di glucose cù a participazione di l'ossigenu.
  2. Siccomu a fibra di mùsculu cuntene un grande nume di mitocondria, ioni di l'idrogenu sò trattati instantani è mantene a funzioni pulmonaria anaerobbica.
  3. "U sicondu respiru" in u sport hè l'effettu causatu da a reazzione chimica di l'acidu piruvicu, chì diventene in l'acidu lattiku (lactate), chì hè più trasfurmatu in l'acidossu trifosfat nucleòtitu.

Fisiolugia di "second wind"

L'interpretazione à un angulu di capacità fisica di u corpu ferma sempri più nantu à l'acidu lattice chì in sustanzi d'adenosine. Nutricionisti è fitness specialists sapemu chì u "secondbuffu" di l'atleti risultatu raramente. Per ellu, es necessariu una certa quantità di lactate, chì pò esse accumminate solu s'ellu ci hè una longa absenza di carica di musculu. I tessuti acidificati di u corpu umanu anu cunsideratu simbulu di i seguenti disordini:

Cumu aperta un "second wind"?

Prufessiunale di u mondu sportu sapemu chì u codice di u sicondu ventu seria un ingrossu seria, perchè l'aspettate per l'apparenza in quellu chì si tratta in latuali in u sport hè insignificante. L'unica esfera chì permette influenzà u flussu spuntaniu di e forze hè un corpu per distanzi curtmetri è longu. Ci hè parechje persone per sperienze a risposta à a quistione di cumu aperta un "seconda ventu" quandu si prossime:

  1. A diminuzione temporale in u livellu di l'attività fisica prima di una razza impurtante. Forsi, si pò pussiduglià u corpu è falla "scurdà" di e carichi antichi.
  2. Stabilizazione di respirazione è alternazione di distanzi. I raciuni per 3-4 km d'avè bisognu di alterne cù una distanza di 5-8 km.
  3. U "Second Wind" pò esse sviluppatu durante l'exercitu in terrenu monticughjenti. Carrera per allughjà rapidamenti pneumatici, perchè a crescita per una sordi di energia hè criscenti.