Calzature - tendenzi primavera-estiu 2014

Una imaginaria holistique è stylish ùn pò micca esse creata senza calzari degustatu. Hè per quessa disinucieri paganu una attenzioni particulari à questu attribu di u vestitori di a donna. E novi racolti di i sposi di e donne di a stagione primavera-estiu 2014 sò chjappi di variità: u taccu, hairpin, wedge , piattaforma, suli dilicatu o nimu in tuttu.

Color

In regula, i culori veri di una tempiu di a moda particulare sò ripetuti in mudelli di scarpi. Allora in a primavera-estensione 2014, cunziddiu a preferenza di u culore di moda, i piu di donna di torta, u culore di oliu grisgiu o delicatu, u culore di culore, u rossu, u laranje, u pilu amaricu è rico, seranu assai populari. Sempre in a tendenza, di sicuru, ferma un clàssicu - calzini nìuri o bianchi. À a cima di a moda, seranu calzini di tonalità metàlica, è mudelli cù l'effettu di a pelle di i rèttili.

Cu un talellu o senza?

I tendini principali in a campagna di primavera-estiu 2014 per i scarpi sò, prima di tuttu, qualità, cunfortu è bellezza. Dopu à sti tendenzi, i diseggiani pruponi un pezzu nantu à una sola lisca o cun un petit petit (1 a 3 cm) per u quale. Per e scatulini com'è mudelli di moda in a primavera è l'estiu di 2014 seranu populari mocassini, buggies, polubotinochki, sneakers, ballet. U marcatu di a nova stagione hè pianetus ballet cù un drittu. In quelli piani, pudete stà per un ghjornu sanu senza dannu à i vostri zicchini. I sandali sò sempre populari per i ghjorni hot summer.

In i favori di a moda, cum'è prima, sò scarpi cù tacchi, è a nova campagna di primavera-estiu in u 2014 ùn era micca escepzione. Fora di a cuncurrenza, stilla, u classicu, chjamatu i sapii mudelli cù una hairpin. Trend in l'ultimi anni - un caseddu grossu, ùn ùn rinunzià micca i so pusizioni. Ma a novità in u mondu di i sposi di moda di a stagione primavera-estiu 2014 diventerà nantu à u taccu o un culore diffusa, espanzioni trasparenti, è i taccasi di i moddi più strambi - semicircular, globului, in forma di frames o poligonni voce. Inoltre, à l'altitudine di pupulazione serà a decorazione di i scarpi in forma di arcu grande è petite, intricatu di tissuti di coghju finitu. In novu, a pupularità di i scarpi cun u puntu sicuru. Sapi novi sò stati, induve u nostru filu sanu saranu ricchezza immubiliata cù numerosi petri petri, bètevelli o sotturùbbenu in cuntrastu di culore.

Qualunque hè a scelta - u piuvale, cunfina, piattaforma, sole girutu, sandali, moccasini, scarpi o sandali - a cume principal hè chì i scarpi sò piazzati ind'è u pede è cunfurmate.