Fortezza di Shlisselburg

Propra i funti di a Neva, nantu à a spiaggia di u pintore Ladoga, hè un monumentu architettonicu di a prima mità di u 14u seculu - u Museu di Fortezza Shlisselburg, chjamatu Oreshek da a so situazione nantu à u territoriu di u Walnut Island. Oghje, a furtizza di Oreshek, chì hè un assemblatu architecturale complegiu, hè apertu per tutti i tempi, postu chì appartene à u museu di a storia di San Petesburgo . In u forteforte-museu pudete vedere i stages di a storia di Russia, in quale l'esità di difesa era d'una parte di parte.

A ora, a furtizza di Oreshek, custruitu in Schlisselburg in u 1323, hè un triangulu irregulari sicondu u pianu, i so anguli stinati da u livante à l'ouest. I fugliale di i mursi longu u perimetru di l'antica struttura di difesa sò furnuti di cinque dumande putenti. Quattru da anu una forma round, è u quintu, Vorotnaya, hè quadrangulari. U cantonu nordu di a citadella hè occupatu da trè torre in u passatu, ma solu un di elli hà survivalu à questu ghjornu.

U passatu storicu di a citadella

A storia di a Fortezza di Oreshek hè stata fatta in u 1323. Questu hè evidenti da un registru in a Cronica di Novgorod, induve hè indicatu chì u prìncipi Yuri Danilovich, nétettu di Alexander Nevsky, avia urdinatu a custruzzione di una struttura di legnu. Trè deci anni dopu, in u so locu pareva una fortezza di petra, a zona di quale hè statu addivatu à 9 mila metri quadrati. Forte di u muru in un spessu righjuntu i trè metri, è sopra sò stati eranu stati trè torre d'una forma rectangulari. Inesanzu vicinu à l'struttura di difesa, era una posad, sipatu da a Nut cù un canna di trè metri, ma poi hè stata cuparta, è a posad ella hè stata circundata da pareti di pietra.

Duranti i seculi appressu, a furtizza fù ricustitatu ripetuta, distrutta, ricustruita. U numaru di torreti hà constantemente crescente, u gruixu di i mura di a fortalezza era criscenti. Dighjà in u XVI sèculu a Fortaleza di Shlisselburg s'hè trasformatu in un centru amministrativu, induve u guvernatore campò, rappresentanti di u cleru più altu è i capi di u guvernu. A pupulazione di u paese hà vivutu à i banche di a Neva, è i barche anu utilizatu per arrivare à a furtizza.

Da u 1617 à u 1702, a fortaleza di Shlisselburg, rinuminata noteburg, era sottu a regula di i suviera. Ma Petru aiu aghjustatu à turnà a volta, tornendu u nome anticu. È dinò a grandiose custruzzione. Ci era parechje bastioni di terra, torres è instalazione di a prisión. Da u 1826 à u 1917, i Decembrists, Narodnaya Volya, sò stati guardati quì, è in seguitu a "Old prison" fù cunversata in un museu. Duranti a guerra vinni una guarnigione militari è in u 1966 a fortezza hè stata riittata à u status di u museu.

Sights of the fortress-museum

Oghje, nantu à u territoriu di una struttura di difesa antica, pudete vede sparghjimenti di a so grandeur antiga. Rime di i mura, Vorotnaya, Naugolnaya, Flazhnaya, Svetlichnaya, Golovkina è a Torre Reale, custruitu "Cadeia vechja" è "New prison", induve oghje l'ogetti di museu sò situati. In u 1985 anu apartu un cuncettu memoriale in onore di i eroi di a Siconda Guerra Munniali.

Hè a più piacevule per arrivà à Shlisselburg da San Petesburgo in caru, è arrivanu à a furtizza di Oreshek in barca (alternativamente - in barca da stazione Petrokrepost). L'Excursioni à a furtizza di Oreshek per e persuportione di navigazione di l'autostrada d'alta velocità "Meteor" sò regolarment mandati da San Petesburgo. L'altru opzione, cumu si puderete arrivà à a furtizza di Oreshek, hè cù u busu №575 da l'estazione di metro "Ul. Dybenko "à Shlisselburg, è in barca per l'isula. U regime di a Fortezza di Oreshek da maghju à a fini di uttrovi hè di 10 à 17 ori di ghjornu.