Visiti di a regione Voronezh

L'expansi di Voronezh è i so alimintini, cum'è parechji àutri locali in Russia, sò ricchi in i so bellei naturali è di l'omu. Questi sò riserve è castelli, monasteri è numerosi musei. In una parola, ci hè quarchi cosa per vede in a regione Voronezh!

E ora uni pochi dittivi nantu à ognuna di sti miraculari maravigliosu di a regione di Voronezh.

Castello Princess Oldenburg

In a regione di Voronezh vi pudete vede una struttura sorpreneur - u casteddu di a Principessa di Oldenburg. Perteneceu di a nuttata di Nicola I, Eugene Maximilianovna, è cù u Ramon terra diventonu u so regnanti di donu da l'imperatore Alexandru II. U bastimentu di casteddu hè fatta in un stile simplice, simplice, chì hè assai raru per a Russia. In u XIX seculu, l'internu di u palazzu era luxu: chimmi incù boni italiani, un tettu appiccicatu in a tècnica di travagliu in fretura è elegante da u muru. Sfurtunatamente, i chic interiors di u casteddu anu subbitu à questu ghjornu solu parziale.

Riservazione di a regione

Un esempiu excellentu di a natura di questa zona hè a Reserva di Biosfera di Voronezh . Scillarete più di 30 mila ettari, hè questu di parechji raprisentisti di fauna. Ciuttu è i pecchi crescritti, alce, u cervu è i castelli campanu in libertà in questa zona di conservazione naturali. Cammisa per l'estensii di a riserva di a biosfera ùn hè micca pruibita, ma ùn hè una occasione di visità u museu di a natura lucali è u cavallu d'enfant.

Divnogorie ùn hè micca solu un museu-priservatu, ma ancu un monumentu archeologicu è architettonicu. Quì pudete vedà a so splutazioni agricula, duie caverne chjave, scavi di u monte Mayatsky. In questa zona prutetta, ci sò assai religh plantas, inusual per questu area è inseriti in u Red Book.

Monasteri di a Regione Voronezh

Trà i monumenti religiose di a regione, u Monasteru di a Resurrección Belogorsky hè probabbilmente u più interessante. Stu monasteru si trova in cavernes cavallati in i monticelli chjassi. A strada, in u territoriu di a regione Voronezh sò parechje ghjesciali chaleli semi-abbandunati, chì sò posti benestanti per i sessione di foto. In u monasteru, hè stata aperta in u 1866, dopu chì i cresciti si cuminciaru à stallà in cavernes cavallenu vicinu à u paese di Belogorye, per annunzià per i so peccati. U monasteru hè un grande complexe caverna cù assai niveli è corsi. Oghji, i servizii è liturgii si tenenu quì.

Un altru monastru funziunanti in u territoriu di a regione Voronezh hè a Santa Assunta . Hè situatu in Divnogorje, per quessa hè assai cunvenutu cumminà l'esaminu di u tempiu cun una visita di u museu-riserva. U monasteru hè ancu un monasteru di a caverna, ma sò ancu e custruzzioni di terri, cumpresu un campanile è un monasteru di hotel per peregrinu.

Ci hè ancu un monasteru femina in a regione Voronezh è - Kostomarovsky Spassky s . E so caverne sò impressjonanti in grandezza, è i mura sò supportati da 12 culleghi chjassi grandi. In u monasteru ci sò dui temples subterraneani, ci sò dinò celluli per i novicesi, chì guiden un modu di vita ermitariu. Ci hè cunoscenza chì i residenti lucali si chjamanu u vicinanzi di u paesi di Kostomarovo, a Palestina Russa, in particulare per a similitudu di i so paisaghji.

Musei di Voronezh è Voronezh

Nò parte pocu da u paesi di Kostenki in a regione Voronezh hè u museu eponymous sottu u celu apertu. In u prucessu di scavi archeologi, esistenu troppu esibiu unicu: l'uttine di i primi persunità, i so abitanti duranti l'Edizione da Pedra, è ancu i sceletri di veri mammuti. Tuttu chistu si pò vede cù i vostri ochji in u museu archeologicu di u reservatu di Kostenki, situatu solu à 40 km di u centru di a righjoni.

In Voronezh hè ancu musei: lore locale è literaria, pupulariu di ghjuvellanza è di u focu, musei di casa di Nikitin è Durov.