A voir à Roumanie?

Rumanìa hè un paese cù assai posti interessanti. Quessi sò antichi chiese è monasteri, foreste, parchi è cascate. È i principali attrazioni di a Rumania sò, sicuru, i so grandi castelli medievali.

Bran Castle, Romania

Ci hè dettu chì u Count Dràcula hà vinutu quandu in u casteddu, ma a storia ùn avete micca sta cunferma. Questa hè sola una legenda bella, chì ùn prevenu micca i milioni di turisti di visità a cità di Bran à l'annu, induve a fortressa si trova. Ntô XIV seculu, era custruitu da i residenti di sta zona per a difesa di a cità da i turchi. Dopu ddu puntu, u casteddu cambiau i so patroni, finu à u 1918, diventò una residenza reale. U Bran Castle hà parechje intricate corsi è spazii sottiliati.

Oghje, u casteddu di u Contu Dràcula (Vlad Tepes) in Romania hè u primu attrattu turisticu chì i turisti vulemu vedà nantu à strada di Brasov à Rîsnov. Hè un museu apertu, induve i visitanti si ponnu acquaintà cù l'architettura è a vita di u populu di Rumania medievale è, sicuru, cumprà un souvenirs di "vampire".

U Casteddu Corvinov

In Transilvania, in u Nordu di Romania, ci hè un altru attrattu interessante - u Corvinus Castle. Sta struttura di fortificazione appartiniava a a famiglia Hunyadi è era ereditata finu à chì hè cascata à a pruprietà di a dinastia di l'Habsburgu. In u 1974, in questu casteddu, è ancu in altri constructivi simili di a Rumanìa, un museu fù apertu. Quì pudete vedere un grande hall per a festa di cavaleri; Inolvutu a visitarazione sò i dui torride di u casteddu.

Peles Palace

U monumentu architettonicu, chì hè un castellu di Peles in Romania, hè situatu vicinu à a cità di Sinaia in u Carpathian. Cumpagnatu in u 1914, durante un longu tempu era a residenza principali di u re. Ma doppu a so abdicazioni in u 1947, u casteddu fù cunfiscatu è diventatu in un museu.

Assicuratevi di visità stu beddu castellu anticu in u stilu di u novu renaissance. A so decorazioni interni impresi cù a so eleganza, in particulare, fiori magnifichi di culurite culurita è pittura artistica di l'interni. L'esposizione di u museu pari più di più interessante: sò chjassi di arme medievali, porcellana, dipinti, sculture, etc. In u circondu u palazzu hè un bello pittore.

Bigar, cascata, Romania

In Romania, ci hè quarchi cosa per vede è in più di i numerosi castelli sparpati à tutta a campagna. Cosa vale sola a cascata Bigar - l'attrazione naturali più inusual di stu paese! L'acqua di u fiumu Minis cede da l'altitudine 8 metri, è, cumminciare nantu à a so manera una fossa in a forma di fasciu calcariu, forme una bella cascata. Hè ancu custruitu un ponte per i turisti chì volanu l'admirazione di stu spectaculu unicu.

The Black Church in Brasov

Sta funziona chjesa di Luterana hè a struttura gtica più grande di u territoriu tutale di u Rumanìa. A chjesa hà ricevutu u so nome dopu un gran focu durante a guerra turca: parechji poni eranu colpu à volta, è e mura di u coppiu cubriu un grandu pilu di focu. L'architettura pocu è a richia di l'abitazioni di a chjesa - una cullizzioni di catienze, fresche è sculture - ùn si pò micca uttene à i luterani, ma dinò di u turista ordinarja, sopramente chì i servizii in a Chjesa Necrologica sò tutte sola domu, in u restu di u tempu hè solu un museu.

Monasteru di Sinaia

In a cità rumana di u Sinai ci hè un grande monasteru ortodoxu - un locu di peregrinazione per parechji cridie. Hè stata fundata per un nomu rumanu chjamatu Cantacuzino. Una funzione interessanti di u monasteru hè chì in tuttu u tempu u numaru di i so aviciniani era 12 - da u numeru di saggi apòstuli. U monasteru era distruttu assai in a guerra russa-turca, è poi hà restaudu in a fini di u seculu XVIII. Avà a visita à u monasteru vi piacevi cun contemplazione di i freschi antichi fora è di l'internu di u bastimentu, è di dui antichi iconi donate da Nicola II. Un viaghju à u monasteru di u Sinai hè unu di i scanduli populi in Romania.