Ciò chì vene cù Goa?

Goa hè u Statu più chjaru di l'India, ma hè assai populari. Spassighjendu una di e so stile per a compra di souvenirs tradiziunali, certezze bazaramente a diversità di i prudutti è u procliu di cumpunimentu, ma quì tuttu ùn hè micca cusì bellu cum'è in certi paesi d'Asia.

In questu articulu avemu duverà qualsiasi chì pò purtà à Goa.

Certu, un pruduttu standard di ricordi da Goa (calendari, imeteti) pò cumprà in numerosi bighinassi è di vendita situati à prossimu di l'ospiti, ma se vulete cumprà qualcosa particulari, duvete bisognu à i mercati famosi in Anjuna è Arpore. Eccu avere da truvà da u quale vulete purtà da l'India per cunmemorà u restu nantu à Goa.

Oghje per memoria

Hè ciò chì avè spessu porta da Goa:

U rigalu più appiccicatu chì hè acquistatu in Goa per i femini sò l'oreju cù pietre priculosati o semipreziosi. Ancu i prezzi ùn sò micca più bassu di quelli chì in altri paesi, a so qualità hè assai più altu è ci hè una scelta maiò. Ma quandu anu cumprà gioielli, hà bisognu à piglià à cuntà chì si pò fà esse exportati da u paese cun un costu senza esse più di 2000 rupee o 33 soldi.

Per l'omi, a maiò parte di scelta ronu Old Monk, pruduciutu solu in Goa, è i zitelli ponu piacè per belli vistimenti belli, diversi figuri o dolci.

Tridà sceltu chì purtà da casa da Goa, avete bisognu di sapè chì articuli sò pruibiti di esse exportanu da u paese. Queste sò: