U castellu Vianden


Vianden hè unu di i numerosi cumuni di Lussemburgo , a quali u Grand Duchied hè divisu in pocu mumentu. Una cità chjuca hà fattu una grande popularity in l'ambienti turistiche. Dopu tuttu, hè in quì nantu à a muntagna, da quale tutti i zoni vicini sò fatte inseriti, custruiuti in i seculi XIV è XIV è antichi immubiliarii medievali di u Castellu Vianden.

Induve hè u castellu di Vianden?

U casteddu porta u nomu di a dinastia eponymous di u listu nome, è ancu parechji vicinanzi attornu. U castellu Vianden in Lussemburgu pò esse chjamatu l'attrazioni più impurtante di u cantone locale.

U cumpramentu medievale si trova in a parti nordestu di u paese annantu à 40 km da a capitale trà e Montagne Ardennes è u Riu Ur. Questa hè una forte fortezza impenetibili: da una parte hè guardata da a Torre Blanca, da l'altru - da a Torre Negra. In u casteddu di Vianden, cinque porti portanu un dopu l'altru, i principali di quali sò cun un ponte suspensione obligatoriu.

Chì pudete vedete in u casteddu?

Inoltre u casteddu hè assai modestu, per ùn avè à dichjarà asceticu. Formalmente, hè divisu in a Capilla, u Palazzu Voicu è u Palazzu Magnu. L'internu si chjude in a so bellezza è a pratiche medievale.

À l'internu di i muri di petra, i faciliti turistiche sò accessibule à i quelli di u main. Da elli, u salottu enormi di u cavaleri di 30 metri stesi hè unu di i posti più apprezzati di u casteddu, induve una cullizzioni di armatura è munizioni hè tenuta.

In u Palazzu Chjappu, induve u passaghju per u teatru di osservazione offriti, vi sarà inseritu u palcusceniu di u salone è a sala di armi, in u quale instauratu oghje l'arme medievali mudernate sò stati architetti: muskets, ballesta è cusì. U salone bizantinu hè una veranda cuparta, decorata cù fiori stati brillanti. In u locu di u casteddu pruvò riagisce l'era medievale cù l'aiutu di paisaghji in a forma di figuri di cera di i residenti lucali.

U postu di u casteddu fù sceltu per esse verificatu: i ruvelli di una antica fortissima romana nantu à una culletta di 515 metri d'altura nantu à u livellu di u mari. Per quasi trè sèculi, custruitu in u stilu Romanescu, a torre sottu à a torre per u tipu di Conti di Viandensky.

Quandu più tardi, in u XIX seculu, u casteddu hè statu sughjettu à teme à distrughisce, è in u 1977, in nomi di u duca di Lussemburgu, hè stata restaurada è entri à l'statu. Château Vianden - un veru orgogliu di Lussemburgu, hè sempre visitatu da tutti l'invitati altimani di l'statu.

Cumu per entra in a perla di Vianden?

L'ascensione si conduce à u casteddu, è l'unicu in u Ducatu tutale. U prezzu di una visita diretta per l'adulti custioni 6 €, per i zitelli 2 €. Dopu avè visitau u casteddu, ricordamu un passaghju per u castellu di Beaufort , è ancu per vede i principiei turistici di u paese - a Cattidrali di u Lussemburgu Nostra Signora , a chiazza de Guillaume II è Clerfontaine , u Palazzu di i Grand-Ducati è assai altri. altru