Megalomania

A megalomania ùn hè micca una malatia, ma un disordine mentale, una forma di conscienza umana, una valutazione di un sè stessu. Spicciassi in a ricchezza, riavanzannu l'impurtanza di a parsunalità, fama, popularità di a reputazione, putenza è influenza supra l'altri. Per una persona suttatu di sta disordie, cum'è l'aria, unu devi sentenu chì sò tutti admirati, valutati è amati. U "Narcissismu", sicuru, pò, in casi rari, cresce in quarchi seria, à a stessa malatia, per esempiu. Tuttu ciò dipende di quantu cambiamenti forti in u capu di una tale persona. Simple boasting can turn in una malatia mentale seria. Schizophrenia è megalomania sò assai interrelati. Ci hè più ecunomatu l'ultimi, u più prubabili chì u sughjettu avarà una prima iniziu di u primu. Ùn hè micca un sicretu per qualchissia chì questu hè periculatu per una pronta è per una sucità. Per esempiu, in i Stati Uniti, ci era un casu quandu u direttore di una compagnia di l'informatica imagineghja à esse unu di e persone più influenti in u paese è hà cuminciatu à fà focu à tutti i sottumessi chì a dubbienza. Eventualmente, a cumpagnia falava, u capu è e 24 subalterni restu sò stati abbinuti in un hospital psiatriudu cun un diagnosimu di schizofrenia (unipochi di l'impiigati ritenivanu d'avè un signalu da l'uceanu, è quarchi - chì anu destinati per salvà u mondu).

E cunsiderate chì tipu di deliriziu di grandeur porta i sintomi. I sperti chì l'evidenza di a "malatia stella" pò esse calculatu indipindente.

Cusì, per una persona cun megalomania carattarizata da un cambiante umore, chì pò cambià per un ghjornu è l'animu hè sempre suspittosamente.

A loquacità aumentata, l'attività, l'autoestimu, a energia sessuale, l'energia sessuale, senza bisognu di dorme - questu cumplicatu è parli di a presenza di megalomania.

Hè cresce chì a megalomania hè un cumplicità d'inferiorità chì hè ùtule solu sottu a corona di grandezza, è a psiculugia spiega questu da u fattu chì una persona cerca di scuru o certi difetti in u so aspettu, o manca d'attinzioni in a zitella, ecc. da u desideriu di esse più di u restu in studiu, carriera.

Cumu libri di a megalomania?

Prima, pruvate à scuprite si ghjustu soffre d'sta pesta, quantu spessu senti cusì cumenti da e persone di fiducia.

I travagliu à migliurà l'autoestimu. Certu, se si parla francamente, avete bisognu di cuntattà u psiculoghju perchè e cose di u disordine mentale oculanu a fissura chì hè originata in u pezzu di u zitellu. O chjassi cù una persona vicinu à voi. A voce, fate chì ti dicu in quale situazione site à pattene un bastone è fate u centru di l'universu. Stàtelu à i so cunsiglii.

Pigliate chì e ghjente sò e mancassi, cum'è tè. Ancu criticà, ma più admira. Fighjate a parte positiva di ciò chì avete, vede ogni ghjornu. Sì ancu pruvate micca di mette dumande troppu grande nantu à sè stessu è altri, chì volenu, l'intrigu di grandeur vi sarà per voi in u passatu. Aduprate cù tutti i difetti è e virtù, amate a manera chì a natura hà creatu.

Hè nutate chì e persone cun megalomania ùn sò micca malati mentri, sò in qualchì volta devenu esse dinò l'oppurtunità di parlà, ignurendu a so critica