Kiwano Fruit

A varietà di fruttu nantu à e stile di i supermercati moderni hè stupendosa. Hè statu tempu pussibule di fà cumprà micca micca solu frutti cultivati ​​in i jardini domestici, ma ancu frutti exotichi da altre cuntinenti. Finu finu à pocu tempu, ancu i nomi di i frutte tropiche hè difficiuli di ricurdà, è avà hè una occasione micca solu per prufittà u so gustu, ma ancu à cultivà in a so trama. À questi frutti apparteni è Kivano, un rappresentante di a famiglia di a Pumpkin è a famiglia Ogurtsov, chì a patria hè Africa.

Càlculamenti, u fruttu di u kiwano s'assumiglia à un melone pienu ridottu coperto cù spine muscuni. In parechji paesi, questu fruttu hè chjamatu diversu: u melone cunghju, è l'anguria, è un pepino africanu è un tomate anglaise. Per discriviri in i paroli, u gustu ecoticu di a frutta di u kiwana hè difficiule, perchè in armonia combina a dultezza di zucarinu è a sourzza di luce, è un aroma perfetta. In più, u cucumu kiwana ùn hè micca solu assai gustoso, ma ancu assai utile, perchè contene microelementi necessariu per u corpu, è ancu una massa di vitamini, beta-carotene è potasio. È pè e zitelli chì seguenu a figura, ma ùn ponu nigà micca di dolce, sta fruttu hè indispensabile, perchè u so valor caluricu ci hè vicinu à cero! Useful civili è per quelli chì soffrenu di malatie cardiovascular.

Cultivazione di u kiwanu

Hè sorpreneur, ma crede un kiwano in a casa ùn hè micca solu una occupazione prufeta appruvata, ma ancu accessibile per i principianti in gardening e gardening. A maiò spessu, u kiwana hè cultivatu da e manni. Tuttu ciò chì hè necessariu hè un sustrato, una pignata è e sali. I Sementi prima di cultivà si deve esse tuccatu nantu à una tela humedeviatu cù l'acqua, impannillata è aspetta finu à chì a so buccia scorciata ligeramenti. Un ghjornu hè abbastanza. U ghjornu dopu si sò stati in un sustratu fertili, fecundatu cù i microlitoghji, coprenu a capacità cù u filmu di alimentariu. Uni pochi ghjorni dopu, i semen "proklyutsya", è a film pò esse eliminata. Riinture à a pianta li tocca assai, ma assicuratevi di cura di u bacinu . U "dragon verde", cum'è chì u kivana hè chjamatu ancu, hè una liana, cusì à a pignatta hè necessaria per fà props chì a pianta sarà ferita cù u zuccadoru.

Sì a temperatura in a strata ùn sia micca sottu à 12-15 gradi da a notte, u kiwana pò esse trasfurterata in u sular. U postu deve esse elettu da chì ùn sò micca couture è i raghji di u sole cariu nantu à a pianta à almenu 6-7 ori di ghjornu. Ùn bisogna micca chì u kivana deve bisogni!

A più cura di a kiwana hè simile à a cura di tutti i pianti di a famiglia Pumpkin: regulare regule, ciorniunci, ripurtativi di i biscuttivi è cuddaru superiore.

A gourmets nantu à una nota

Avà sapete quantu cresce un kiwana in u vostru situ, ma chì quantu in quale forme hè? Se interessate interessatu à ottene u benefiziu più beneficu, allura u kiwana hè immediata immediatamente dopu u fruttu ghjucatu, per quessa, in a so forma prima. Cusì l'uggetti asciziu è l'aromi PP sò cunservati, chì hà un effettu benèficu sistema immune. Pigliate a cinghiera di u fruttu, l'tagghiò è aghjunghjendu a carne sana. Pudete tastà un gustu exoticu!

Kiwano combina perfettamenti cù altre frutti, cusì sarà un addinente addiu à l'insalata di frutti. Se ti piace i furmagli boni è u ghiaccio, a polpa di u cucumberu africanu darà piquante à i dolci. Si combina u gustu di u kivano cù i pezzi di mare, è cù insalati per carne, è cù milkshakes.

Kivano hè un fruttu chì enrichcerà a vostra dieta, farà pratiche inusual è fragrante, rinfurzà a immunità. Ellu, senza dubbitu, meriteghja esse nantu à a tavula.