Manticore - chì ghjè sta criatura è quantu pare?

Doppu la sustanza chjamata "Manticore", assai informazioni era cunsirvata, solu grazie à l'anticu mèdicu grecu Ctesia, chì hà presu truvatu à a corti di i persiani. U grecu descrighe u monasteru cum'è un lionu cù a fàccia di un omu chì hà manghjatu è cun un saltu supraneghjinu à a vittima in grandi distanza. Ci hè una versione, suppostite sta criazione hè una di l'imaghjini di u diu Vishnu .

Manticore - quale hè questu?

Manticore hè una criatura cù u corpu di lionu, a faccia d'un omu è a cuda d'scorpion, u signu luminoso di quale era di denti in tri fili è l'occhi blu. Hè struitu chì u monstru hè caccià i pòpuli è di manghjà a so carne, perchè era spessu representatu cù parte di u corpu umanu in i denti. A cuda era coronata cù enormi spine, cù chì u mostru puderia ancu sacrificà, perchè ùn ci era micca una chance di salvezza.

Manticore - mitulugia greca

Manticore - qui è ella? Eppuru, ghjudicendu per a descrizzione è l'abitudini di u monstruu, parechji circhuli suggettu chì vene da Persia o l'India, l'esternu sguardi cum'è un tigre grandi. Ancu u nome traduttu da Farsi significa "cannibale", è parechji catichi salvatichi in a jungla era ancu presente. Ma u scupertu di a creazione ùn hè micca l'Hindu, ma u cirte grecu Ctesias, chì hà discrittu a criatura nightmarish nel i so libri. Sicondu a so versione, u Manticore hè una criatura malvagante chì possu:

Tali descrigniu a Manticore in i so scritti l'antichi Hellenes. In seguitu, i studienti grechi furmanu a so versione di sta criazione. U Geògrafu Pausanias era sicuru chì era un tigre giant, è u culore di u pelle hà datu un capu à l'ochji di l'Hindu. E già una tripla settima di denti è una cuda chì tira i fossi poisonous sò ficti di cacciaturi chì anu da teme à superà una grandi fiera.

Ciò chì pare cusì l'Manticore?

Sicondu e li descrizzioni di i grechi antichi, chì anu ricivutu da i persiani, a Manticore era una simbussia di diverse esseri:

Cosa corpu hè a Manticore? Ghjudicate da e descrizzioni, da un gran leo o di un gigante, hè un carattaristicu di u mostru. In i seculi persunali, a so imaghja anu supplicatu significativamente da altri caratteristiche:

  1. Mediu evu. E denti enormi ùn sò stati posti più in a bocca, ma in a gola, è a voce era cum'è u babu di una serpente, cù chì u mostru passau l'attruvatu.
  2. U 20u seculu, libri di scienza. Manticore hà stati avuti è sparghjimenti spicchi poisonous, a voce sona più com'è un regnu. Guariscitava in paese à e so ferite, a pelle hà l'abilità di riflette i qualchissimi.

Chì ghjè a diffarenza tra un manticore è una chimera?

Certi circatori cullighja u manticore è a chimera à i funziunati esterni, ma ùn ci hè una diffarenzia entre elli. Chimera hè una creazione da a mitulugia greca, a so mamma era Echidna, è u babbu era figliu di Gaia è Tartaru Tsifey, secondu una altra versione chì nascita d'Orta è Hydra. Hè stata creu chì a chimera hà vivi a Lycia, è hà avutu u so prìncipe Bellerophon. Questa criatura hè da a dea greca di u panteistu di i dii, è a Manticore hè un invitatu da legends d'altri populi. Chimera è Manticore pussedinu un caratteru fora cumuni: u corpu di u lionu, in u restu u monstru di Hellenic era distintu:

A Legenda di a Manticore

A ligenda di u Manticore, u grecu Ctesias ùn hè micca purtatu, limitata à rumore generale nantu à a so esistenza. In u mitu di Persia, ci hè una menziona chì u terribbili munismu, quandu si ncontra un omu, piace à fà rivuluzziunati, è se u viaghjatariu responde à tuttu, u seguita. I ricchieri sò inclinati à crede chì u Manticore, un mostru chì devore i populi, hà urigginatu in i stori di l'India, è poveru migratu à Persia, induve u grecu Ctesias sintì parlà.

Ancu esisti una versione, suppostu chì u monstru hè natu da una legenda nantu à u diu Vishnu, chì sanu di diventà cume in difetti. In l'imaghjini unu di elli - un leone cù un raru umanu - hà vintu u diavulu malu Hiranyakasipu. Dopu chì u populu Hindu hà Vishnu cuminciò à chjamà Narasimha Mantikor. In a legenda, hè scrittu cù u corpu di un lione, a cuda di un scorpiu è i denti di u caprettu. In u Medievu, u Manticuru divintò un simbulu di a tirania è u male.