Flying

Stu munnu hè chinu di misteri, è micca tutti quelli chì a ciencia ha datu una spiegazione. Hè ancu più interessante: ognunu hà a libertà per inventà i so stori accuglienti o questu fenomenu misteriosu, di l'omu cun l'estasi è impegni. Forsi, a maiò parte di tutti i miti (è, forsi, queste ùn sò micca miti) sò scritti nantu à UFO è veli. E se a cunferma ducumenta di u primu - è quandu l'obchelsya, u video è e foto di u siconimu fenomenu hè più cà bè. Ùn un pocu, ma quellu chì pensanu chì i pezzi volanti hè UFO. Ma questu hè micca bellu veru. Quale sò volte vulanti?

Apertura di Jose Escamilla

In u 1994, u puparu amateuru, José Escamilla, hà attentatu i paisaghji di a cità americana di Roswell (una Mecca per tutti i amatorii UFO, dopu à tuttu, presumintata in u 1947 un bastimentu di strangers falliu), hà fattu un scuperta sensacionale. Quandu visualmente u materiale cullucatu, ellu truvò nantu à certi bocca a presenza di criaturi misteriosi chì difinanu di cunti cù l'ale. Detunazione sò diventenu pussibule solu cù un scrittu ghjochi di a film, perchè anch'elli passate da a càmera di lente à una grandezza veloce chì l'ochju umanu ùn pudia vèglie. A nutizzia volta in u mondu di u mondu, è i pezzi volanti diventonu i principali principale di ufologisti. Assicurativu tuttu era vulsutu per capu di a so càmera, è per parechje persone faciule solu. E volte eranu vittati in ogni locu. Ancu qualchì canali autoritariu, "National Geographic", mostrà i tombi di u mondu induve l'aghjunghje di i pezzi di l'acqui di u mare anu visibili bè. Hè soru chì l'acqua divirsenti quandu l'ogetti sò rialevuti, chì indican l'autenticità di u fenomenu captuitu.

Dopu cusì evidenza evidenzia di l'esistenza di sti credi incredibile, a scienza ùn pudia micca ignurà stu fattu, ma per dà una risposta senza ambiguu chì hè, ùn pò micca solu ora. Certi scientifichi creanu seriu chì i vaghjime volanti sò unsiani uni stranieri, perchè sò capaci di sviluppà una velocezza cù a quale nunda di terra pò compariaramente. L'altri sustinuranu teori annantu à l'organisimi da u mare di l'oceanu o quellu postu induve l'omu ùn pò micca stà. Ma più rapprisentanu di u mundou accadèmicu dicenu chì ciò chì tutti l'altri chjamanu volte di voce hè veramente insetti cume ordinali chì spiccò tracci di a film. E qual'è di i marcuri in quali li vintuli vulanti voce di l'acqua? O cumu per spiegà u metrammaticu cù sti ghjente criatura fatta in u spaziu ultratu? Ùn ci hè micca risponde à queste quistione.

Flying rods - messageri di l'immortalità

Trà e diverse teori chì spiezanze a natura è l'essenza di un fenomenu cumu di velevuli, hà diventatu assai populari chì ùn hè nunda più di una nova forma di vita per tutti i morti. Hè suppostamente un anticu foru chì era una civilizazione chì righjunghja à l'altitudine di u sviluppu chì hà criatu tecnulugia capaci di dà l'immortalità. A nova forma di vita difiere significativamente da a vita biulogica abituale per noi, ma micca quasi appena interessante.

Ch'ella sia à crede in l'esistenza di l'ogetti volanti non identificati o micca hè un affari tutale per tutti. Ma vogliu a pinzari: pò esse un universu parallelu?