Pappagallo Oro - Mythes of Ancient Greece

A frasa "palla d'oru" affirmate l'alegurichi di a ricchezza chì tutti vulianu maestru. Stu cuncettu hè assuciatu à a mitulugia greca è di i bravura Argonauti chì si sò cullucati à Colchis distanti per pallà u terribbili dragonu è acquistà una pècura ferita maison - un simbulu di ricchezza è prosperità.

Chì hè u Piuviru oru?

A sola parola "piuvana" significheghja a lana di picurara, chì hè chiatatu da l'animali, senza danni. Nanzu, u preziosu metalu in u Caucasu hè stata minatu da un pezzu d'ovinu in l'acqua di un fiume d'oru, è u granu di preziosu metalu si stalla in longa lana. Questa manera di a minatura ùn ci hè cunfirmata, perchè ùn hè micca chjaru tutte ciò chì l'articulu d'oru pari: sì o veramente era o hè una di e assai leggendi di Hellas.

Pappagallo Oro - Mythes of Ancient Greece

Ci sò parechje variazioni di i mitu antichi grezii chì ci contanu di u Puru d'Oro: a legenda dice chì u Regnu Ahmamant hà vivi in ​​a cità greca di l'Orchomenu, a dea di i celi di Nefel anu adduzzu cun ellu, è anu figlioli - u figliolu di Frick è a figliola di Gell. Infatti, Nephela era una dea tristezza eternità, malincognia è per quessa annantu à u rè, è si maritò cù a figliola di u Re di Tebab. A matrigna ma la prumessa, ùn anu avutu i figlioli di l'Afamanta è dete a ruvinà.

Nephela hà amparatu à questu quì è li mandò i so ziteddi di u celu un ramu meravigliu, in u spinu di quale Frix è Gella fugghjenu da a persecuzione di a malvia matriga. U figliolu di u re successu à scapparà a caccia fora di a costa di Colchis (Georgia oghja). Афамант in gratitudu hà purtatu stu ram in una vittima, è a pelle hè statu prisintata à u guvernatore di stu paese. Dopu, a lana d'un ram magicu hè statu simbulu di a prosperità di u paese di i Colomi. Hè stata guardata da un dragu fericu, eternu astuttu in un misterioso boscu. Hè impussibile d'acquistà a relic, è solu un eroi liste di fà.

Unni era la palla d'oro?

U Fleurece D'Oro, u mitu di quale l'antichi grechi anu stendu, era veramente à e costi di u Mar Negro, in u territoriu di a Georgia occidintali moderna, in l'statu di Colchis. Questu hè u babbu di u primu state feudale georgianu, chì hà avutu una grande influenza nant'à a furmazione di u populu georgianu. Ci, nantu à u territoriu di a cità di Seneti, durante e scavi, si truvaru materiale chì sprimò a luminosità di a storia di questa stravaganza straordinariu di u pelle è u so segmentu.

Chì hà guardatu u palla d'oru?

Cum'è un simbulu di ricchezza è prosperità, a lana d'una ove magica hè stata cura di i Colchiani, pinnuta nantu à un albaru sagaru in un misterioso bosque, è vicinu à stà un drago di respirazione di respirazione. U Fleurece D'uguacu assicurò l'héroe grecu Jason da l'astuzia. Cù l'aiutu di a figliola di a dea di a ferita Medea, l'eroi scorri à a guardia di l'artefacte màgicu, u metti à dorme è si pigghiaru pussessu di u tesoru. Per sapè quellu chì andava per a palla d'oru, tornu à turnà à a Grecia antica.

Chì ottene u pene d'oru?

I currenti di u Rè Aamant ùn pudìanu micca fà sparte a putenza. U grand gran babbu di u Rè Yason hà da esse apertu in a muntagna da a persecuzione di u so ziu - a Pelia insidiosa. Dopu avè passatu 20 anni in educazione cù u centu di u centu Chiron, u ghjovanu hè diventatu brave è forti, cusì in a battaglia ùn era più perseguite, è Peliu hà decisu d'attirerita astuzia. Dice à u so nipone chì rinuncà à u tronu, hè necessariu di ritornu à a so patria a famosa palla d'oro. U bravu l'hérosu s'impegna immediatamenti à a realizazione di l'assignmentu è ricuperà un gruppu di guerrei bravura.

A navi d'ànghjuli bravule chì si navigò per a palla d'oru era chjamatu "veloce" - "Argo", è i vuluntarii si sò chjamati Argonauti. A lot d'ostaculi anu da esse ghjustificatu da Jason prima chì hà sappiutu a natari versu u paese di i Colchiani, induve si trova u palla d'oru, è l'Argonauti l'aiutaru in questu: lotteranu cù gianti è terribili arpies, chì eruditanu Betània di u rè dispotiche è aiutau tutti chì avianu bisognu di l'aiutu in a so strada. Solu dopu à parechji anni, i suldati avìanu riunione à ghjunghje fin'à e costi di Colchis è aghjunghje l'artefattu apprezzatu. Jason è a palla d'oru, chì stratta, glurificò l'antichi Hellas.