Maggiuri sicreti

I signure génécii è i simboli sò disposti è scritti chì vènenu da noi di a generazioni maiò. Siculi signu sò appiicati à i talismani protettivi, à l'uggetti chì sò in constantità. I tatuati sò cumposti è imbrati, è ancu i signalmenti màggichi sò bordati nantu à a robba.

Disegni chì designanu simboli u signu magicali ponu esse cunnisciutu o cresciute, soprattuttu si sia una persona creativa chì hè bè versatu in simbolismo è crede chì hè megliu adattatu.

U signu sarà un talismanu, un capricci è un ornamentu in questu casu. I Signori in e diverse religione sò sfarenti, è ogni ghjattu qualcosa diffarenti.

Magic symbols and signs

In Giappone, signori magichi è u so significatu eranu relatatu à i dii. Di solitu sò stati appiicati à u papiru, chì era guardatu in i mura di a casa o in i tempii di casa. L'imaghjini di u diu Su in elli dà u dirittu di traslassi l'energia suprema è l'utilizanu per u so destinatu. A ghjente chì gestiona e onduline di energia vintu e aghjustatu assai prima di nascita di Ray Ki (energia di vita, energia cômico) nascita è ancu era aiutatu da i simboli magic di diverse significati.

Per pruteggià è u territoriu nantu à quale sì, pudete sculaccià signalli magici di prutezzione in l'aire, palme. A più chjaru hè di studià cù visualmente in anticipu è cunnoscenu a seccu di a stampa. Ogni dittagliu di un signu cumplessu hè assai impurtante in a cumuzzioni generale di a difesa.

Siculi maggiuri ponu trattatu migràti di capu e toothaches, sviutà u spusore malu, cum'è l'ochji perversi, spoilsi freschi. Se ùn sapete a cumuzzioni curretta, pudete parlà à una persona di pesti. Dopu avè usatu u signu magicu più impurtante chì hè stata studiata per voi, cumu è in meditazioni chì vale u più spessu, pudete pruvate influenzà una persona da una distanza o da una fotografia. In a fe cristiana, un signu màgicu forte hè a croce. Ci hè ancu apparente in i cattolici, ma in una versione ligeramente diversa. Però, a creazione univirsitaria in a santificità di u signale rigala rigali veramenti miraculous.

Sicurezza siciliana

In i Ghjudei, i signori protettivi màgichi sò basati nantu à a stella di David (ancu a stella di Salomon), chì hè una statua di sei punti distinata da dui trianguli, visu à i punti in direzzione diffirenti, chì significhe l'aumente di l'espirituali è a so esistenza in a terra.

U signu hè fermu forte forte è hè spissu usatu in pentagrammi per pruteggià i spiriti maligni.

A piràmide cù u terzu ochju si trova micca solu in i testu. Pò esse truvatu nantu à e billoli di muntagna, in i canteri di l'Eggittu è, sicuru, in l'architettura di un crede. L'ochju viulente, osservendu da u triangulu, cù u puntu dirigitu versu l'altitudine, significa chì i putenzi superiori guardianu tutti l'abitanti di a terra per u relocchiu. Cridilu in u putere energeticu di questu signu màgicu o ùn hè micca un affari tutale per tutti, ma pochi pezzi in u pianeta chì questu vede falla indiferente. Tanti cosi sicreti chì porta in sè stessu da quelli tempi chì a ghjente ùn hà micca capitu di e inugeezziunale.

L'astu di cinque punta di u pentagram porta una energia negra di l'energia è hè spessu un signu predilettu di Satanici, sacrifici, riti oculisti. Infatti, u signu hè assai efficace, ma micca per chjamà u spiritu malvare, ma per l'accumulazione di forti sburdà di energia. Tipu di, hè un segellu chì sustene a liberazione di qualchi emozioni chì ponu influenzallu u statu calmatu di mente è corpu.

Unu di i simule è signali cumuni di a prutezzione è di a fortuna hè un circhiu . Ricurdativi tutte e casuale di filmi mistiche. Hè u circhiu chì pruteghja contru u spiritu malignu, è e porte in portali parallella è fora di u mondu, un ispleculu di u futuru. Ùn hè cunsigliatu per apre u circhiu in u prucessu di divinazione, per ùn ùn spenderle energia indiferente fora di i limiti di a sessione in a vita di u ghjornu, chì pò esse assai dannuu.

Cumu tutte l'energia di furtuna. I simboli di Magic ùn sò micca usati per interesse, perchè micca per accidentà causanu disgrazii per voi è i vostri amare. I tatui sò fatti cù un attruzzu seriu è l'attitudine, i rigali cù signali magicali sò accettati cù gratitù. Ma di vèstinu o ùn hè micca u vostru mistieru.