Deessa Kali - u cultu di a dea di a morte

A Dei Indiana Kali hè cunsiderata cum'è un simbulu di a distruzzioni è a vita eterna, a so apughjatu horribosa per parechji seculi è teme nantu à i gentili. Residenti di l'India recumendenu a so prutezzione in i tempi difficiuli, è porta sacrifici sanguinsi, ma in fattu chì a dea Kali hè u protettore di a maternità, aiuta à cambià a karma , chì hè sopra u putere di altri dii.

A dea di a morte di Cali

"Kali" traduce com "nìvuru", hè chjamatu a cunfigurazione arraggiata di Parvati è a distruzzione di u diu Shiva. In a religione indiana, Kali hè cunsideratu un liberatore chì pruteghja i so aduranti, personificà parechji elementi à una volta: l'acqua, u focu, eteriche è terrestre. A Dei Indiana Kali cuntrola a vita di una persona da cuncepimentu è prima di partiri per u mondu prossimu, è per quessa chì hè veneratu particulari.

Kali hè ancu chjamatu sustancialità di a dea Durga, ancu trè occhi Kali anu parechji interpretazioni:

Deessa Kali - a legenda

Ci hè una legenda interessanti cù l'urighjini di a dea negra. Quandu u dimòniu di u malevolente Mahisha hà cunfisatu u putere è di ricuperà, i deuses recréstenou u guirreri guirreru chì uniu u putere di Vishnu, a flama di Shiva è u putere di Indra. U so alcoolu creò l'esercitu, chì anu distrughjitu ancu i dimònii, solu a divinità divina Kali ammazzò e migliori è si pigghiaru u capu à u principale inimicu - u dimenznu Mahisha.

U cultu di a dea Kali

A maiò parte di tuttu, Kali hè reverite in Bengala, induve si trova u principal tempiu di Kalighat. U secondu temu più veneratu di Kali hè in Dakshineshwar. U cultu di a dea era dominante di u 12 à u XIX sèculu, quandu una sucetà secreta di sriganti operatu in u paese. A so adurata di a dea Kali superava tutte e fruntiere, i ribelli purtate i sacrifici sanguili à u so intercessore.

À quell'ora tempu, aderbuli di Kali visite i so tempii, in prima settimana, celebra a festa di a dea negra. Per quelli chì veneranu Kali in u nostru tempu, ci sò tali rituli:

A Deusa Kali - Sacrifice

Sicondu e credenze indiana, a dea negra Kali hè a moglia di Shiva, chì in u panteorge hè a terza a divinità più impurtante in l'India. U so altare hè sempre coperto cù pande di sangue, in i tempi antichi hè ancu un clan speciale chì truvò persone per i vittimi di a divina multi-armatu. Ci hè una evidenza chì i sacrifici umani duraru finu à u principiu di u XXu seculu.

In questa ora in u tempiu, Dakshinkali cuntinueghja à seguità a tradizione di i so antenati, duie volte à simana, u marti è i sàbbatu, chì sò cunsiderati i ghjorni di Kali, sacrificanu l'animali. Fighjate à stu spettaculu vene centu cintunarii di turisti. I sacerdotes utter mantras speciali chì dà l'oppurtunità à u gallu sacrificatore per tornà à una altra vita in forma umana.

U simbulu di a dea Kali

L'apparizione di a moglia di Shiva pruvò scantu, hè un simbulu di u regnu di u tempu. A dea sanguigna Kali hà assorbutu assai funziamenti terribili, quellu chì hà u so propiu significatu:

E manu in manu dritta sò benedetti per a creatività, è quelli in a manca chì possu a punta di a testa è a spada sò un signu di distruzzioni. Sicondu a religione Vedica, sti attributi sò ancu impurtanti. A capi mostra chì in u putere di a dea Kali per distrughjini a cuscenza falza, è a spada apre u porte di a libertà, liberendu da i ligame chì fretu ogni persona.

A dea Kali è u diu Shiva

Una di l'articuli più cumuni: a Dei Kali, pisannu nantu à u so maritu - u diu Shiva. Hindu l'interpretanu cum'è a supranenza di u mondu spirituali in u mondu fisicu. A dea hè chjamata ancu a Shiva di Shiva, chì hà parechji significati:

U secondu nome di Kali-Davi hè "brillo", a dea hè chjamata dinuminava. Shakti hè riflessa in u nome di u so maritu, senza ella a divinità diventa in una "costura", in Sanskrit - un corpse. Ancu l'apparizione di i circhuli di Kali dannu una interpretazione diffirenti:

  1. Raging dance Kali presenta u cuncettu di a pace cum'è una ludità di i dii.
  2. Razhohmachennye i capelli è sapori grin à a passione di l'essence.
  3. U ballu di i zitelli di a dea negra prova: u materiale ùn importa micca.
  4. Cù u ballu, a dea di a distruzzioni di Kali aiuta per capiscia chì a ghjente hè mortale è si deve esse libbiru di teme di a morte , solu l'omi di a dea accunsentà.