Dieta di l'ochju

Carità Città, in u celu di più nantu à tè,

Scrivite i cime di i vechji pinseti,

Qualchissia scrive cun una mani sia:

"Tristeza. A chiavi. Autunno »

A dieta di l'autunnitoghju hè creatu da una settimana, ma se sè cuntene cun u risultatu di a dieta davanti à l'expirazione di questu tempu, pudete fà stàchule quandu u vulete. A media, a ghjente hà bisognu à adhere à a dieta di l'otoño durante 5-7 i ghjorni.

A dieta hè cunsulata u cunsumu di vintu e frutta. Pudete ancu aduprà prudutti di u latte furmagliu, ma solu un minimu cuntenutu grassu.

Duranti a dieta di u blenzio hè strettamenti pruibitu per manghjà carne, ova, pisci. Prodotti chì cuntenenu grassu di l'animali, zuccheru è cunservatori (ponu esse salsicce, zucchero è variate alimenti). U salti è i cecchi affumicate, è ancu stimulanti (per esempiu, tè, caffè, editi alcoolichi) sò ancu pruibiti.

I prudutti chì sò permessi duranti a dieta di u grattu sò, prima di tutti, legumi freschi è frutti. U zucchero pò esse rimpiazzatu cù u meli naturali, è e grassu devessenu essa solu pianta. Inoltre, u meniu di u dietu pò esse variatu cù cereali è frutti secchi. L'usu di u rossu, u scherzu o farinata faraghju u vostru corpu per rinvià u fornimentu di frutta vegetale. Da i vegetarii, pudete fà insalate, vinaigrettes è cocilu ogni tipu di zuppi. Hè ricurdatu à drink kefir 1% grassi è acqua minerale non carbonate.

Pudete creà a menu di a dieta di u ghjornu, u principale hè chì a quantità di calori caldini hè 1000-1200 per ghjornu. Ci hè bisognu di 5-6 volte di ghjornu, di mediu, a tarifa ghjurnalettu di 1-1,5 kg di ligumi è frutti. O simu manghja à sente senti, ma in nisun casu overeat.

Hè assai impurtante chì, cù a dieta di ughjettivu, ùn ùn solu perde più di più, ma ancu purifichèghjinu u corpu di toxine è rinfurzà e prugetti protettivi di u corpu, rinfurzà a so immunità prima di u fieru friquenti.

Vulemu un veru successu è u clima di vaghjimu!