Mila Kunis è Ashton Kutcher à puntu Kiss Cam

Mila Kunis è Ashton Kutcher raramente manifesta sensu in locu pùbblicu, fughjenu da i paparazzi è ùn spàrghjenu ogni strannamentu in a reta soziale. Viaghjate à un ghjocu di bascue è mi truvassi in una "cammisa di basgiamatu", i picciotti ùn si cunfinate micca.

Fanali attivi

Mila è Ashton, criendu una figghia Wyatt di 2 anni, sughjendu u zitellu sottu u so cuntrollu, andà in a seconda game of the NBA finals, induve l'"Golden State" è "Cleveland" cummattinu, cunfidendu di u locu in a prima fila di u stadium Oracle Arena di Californie.

A coppia si cunfizziuneghja è hè stata fatta da quellu chì era succidendu nantu à u campu, senza cura di i ghjurnalisti fotografichi. Kutcher, 38 anni di età, è Kunis, di 32 anni, eranu radicali per u so amatu teamu, Golden State, chì eventualmente vinceru a riunione, glubbenu in i bannistdi abbandunati, abbrazzantu l'altri è cuminciendu l'armati di l'altri.

Leghje ancu

Romantic fun

Hè cusì accade chì una coppiu hà cullucatu in Kiss Cam è da e regule se deve baschi publicamente. L'atturi ùn anu vargugnate, è, rirennu, si juncenu i so labbre in un petu sottu u sughjettu di l'audienza.