Shopping in Belgio

I shopping in u maravigliu paisanu di a Belgium hè una occupazioni interessanti è fascinante. Pudete tene qualchì cantità assignata è ancu cun u pressupulite più minimu chì vi pudete piglià cun acquisitions meravigliati. À quella rinuca è interessante per passà a shopping in Belgio , discurremu in stu articulu.

Funzioni Shopping

In buttreghi belga, ùn importa micca i prudutti, ci sò staghjunati. A più larga grande - duranti i vacanze è in lugliu. Ancu u fattu chì u paese hà assai prudutte di e marchi di a marca mundiale, e donne di moda pò ancu fà un mistieru lucale in i locali. In Belgique, ci sò ancu e so marchi, chì sò in alta dumanda: Xandrex, X-Line, KNOT, etc. Famiglia maiò glorificata Cattedus di Dries Van Noten, i so capulavori ponu fà cumprà in Bruxelles .

In tutte e shopping, i salute, i centri shopping in Belgio, u prugramma FTP aghjusta. Hè cunsideratu assai prufittu in shopping per più di 125 eurò. A maiò parte di punti di vendita accettanu carti di plastica, comu tistimunziatu di tagicelli speciali in l'intrata. A maiò parte di e belga hannu abbiata di 10h00 a 18h00, u domu è un ghjornu off, ma u sabatu ciscendu a porta una ora prima. I mercati locale (inclusi mercati di fior) sò aperti da 7h00 a 13h00.

Centri cummirciali

Ci hè parechje centru cummerciale in Belgio. A maiò parte sò stati situati in i cità turisti maiori: Bruxelles , Ghent , Amberes è Brugge . In centri cummerciale lucali puderete skimp easily and sometimes very budget. I servizii di i spedizione sò spessu offerte discu è bonus offerte. In issi truvate robba marca, accessori in moda, calzarii di qualità è assai più. I più grande shopping centre in Belgio sò:

  1. Staadspeestzaal . Questu grande locu hè locatu in Antervépene . In ùn pudete micca micca solu cumprà u vestitu è ​​l'equipamentu, ma ancu bè di cafè in a cafeteria, andate à u cinema. Hè presu bè rigali principarmenti cù marchesi lucali è lucali, ci sò e robes di i zitelli.
  2. A cità 2 hè un grande shopping centre in Bruselas . In questu trovi ciò chì vulete: vestiti, calzari, elementi di decoru, equipamentu, etc. Inoltre, u so territoriu hè boni boni, ustarii di zitelli è cinemas.
  3. Inno hè un grande magazinu in Bruselas. Era amatu per tutte e donne di moda è shopaholics, perchè ellu truvà una scelta grandi di ropa di a famiglia di Francia, l'Italia è a Germania. Inoltre, hà dui enormi magazzini cù i scarpi è i vistimenti.

Prugrammi è Mercatini di Belgique

Probabilmente, senza fà cumerciu pò esse più lucrule chì in u canali o in i mercati di Belgique. I mercati à u paese sò pulle, tempurane (visitatori) è i locali lucali. I capicucinosi è e donne di moda, sicuru, tendenu à visità e prime duie opulentai, perchè ellu vi pudete cumprà un esclusivu à bassi assai prezzu. I swieq di visitatori sò stati una stagione vicinu à e caserdi in grandi cità. In i so furesteri sò venduti cume di u marcatu di a stampa passata o riccheghji ricadie di couturiers famosi. I posti più famosi induve a shopping è assai pressu sò i seguenti ogetti:

  1. McArthurGlen Luxembourg hè u centru di più maiò in Mesanci. I magazzini cù u prezzu più bassi per i merchenzie (vestiti, calzature, equipi, etc.).
  2. Marche de la Batte hè un grande mercatu in Liege . In questu trovi tuttu ciò chì vulete: prudutti, souvenirs, robes, lace, etc.
  3. Flea Market à Jeu de Belle - un mercatu immobbili assai interessante è interessante in a squadra in Bruges . In i so tavulini sò vindite u souvenirsi è ghjuvintù.