Amberes - attraversu

Amberes hè una cità localizzata in a regione fiamminga di Belgio. I so siti turistiche pò esse passatu in literalmente in un ghjornu di ghjorni per u fattu chì hè una cità bastò piccula è tutti i posti principali è significativamente di cungiuszione di i turisti si trovanu principalmenti in u so centru. Ammiragliu hè u centru mundiale di u cummerciu è u tagliu di diamanti, chì più tardi diventenu diamanti. I prezzi i prudutti sò assai più bassu ca in altri paesi europei. Per quessa, i viaghji di vitàccia ùn sò micca solu per acquistà cù i monumenti di l'architettura, ma ancu per u scopu di cumprà diamanti.

A voir à Amberes?

Città, salone, Amberes

U primu edifici di u Rinascimentu in Auropa hè u famusu Ammurtu di l'Anversu, custruitu in u XVI secolo (1561-1565), quandu Amberes era u centru cummerciale europeu. Ùn hè statu questu 10 anni, l'Aglisuni cuminciatu da i Spagnoli durante a putenza di a cità. Solu in u XIX sèculu era pussibule restaurà l'interiors di u salonu di a cità, stilata in i vechji tempu. Questu hè fatti in u travagliu di l'architettu belga Pierre Bruno.

Oghje, l'ajuleghju di città ha bandieri di parechji paesi, cumprese u bandiera russa è ucraina.

Casa di Rubens in Amberes

In Amberes, hà campatu u travagliatu u più famosu articulu belga Peter Paul Rubens. In u 1946, dopu a so morte, un museu di casa era apertu, induva hà campatu.

Pruvò per fà u so internu di a so casa luxuuse. È dinò in l'urganizazione di u spaziu di a casa: una gran nùmmuru di fontani, colonnes, sculture è di ciuri cù belli fiori.

Steven Castle in Amberes

Questa famosa Fortress d'Amberes hè stata fatta nantu à u fiumu Scheldu in u 13u seculu. Oea hà realizatu una funzione prutettiva durante l'assediu di a cità. À quasi cinque seculi era una prigione per quelli chì spiravanu a lege.

In u XIX sèculu, hè bisognu à cambià u fiumu è a maiò parte di e strutture era distruttu, cumpresa a chjesa più antica in Amberes.

In u 1963, prima di l'entrata à u casteddu fù instalatu un munumentu à Long Wapper - un famosu caratteru di liggi lucali.

Eccu u Museu di Navigazione.

Amberes: Cattedrale di a nostra Signora

A torre di a chjesa più elevata hè 123 metri d'altura è pò esse vistu da ogni locu di a cità. A custruzione di a cattedrale cuminciò à u 14 ° seculu, ma a chiesa hè stata cumpletta solu dui seculi dopu. In u XVIe seculu, i calvinistesu distruttu tuttu ciò chì era in a catedrale: reliie, quadri, altari, tombi. Oghje, un poghju di frescoes è l'imaghjine Madonna, fattu di marmura in u 14u seculu, sò stati cunservati.

Prughjetti è architetti pruvate restaurà l'antica apparenza di una chjesa chì era distruttu prima, in quale diversi stili sunnu intersenati: rococcu, gòticu, baroccu è renaissance. A vitraghju vitturule di stori di a Bibbia.

In a catedrale sò quattro questi famosi di Rubens:

Above l'altare, i visitori à a cattedrale ponu vede a pintura di Abraham Mattissens "A Morte di Maria".

Amberes: U Museo Reale di Fine Arts

In questu museu bonu chic pudete vede l'opari d'artisti belga chì vissinu in i 60 di u XX sèculu. Inoltre quì pudete truvà più di un mezu è mità mila pittura nantu à artisti contemporaneu. Ma l'elementu più impurtante di u museu hè, per suprattuttu, a più grande collezione di quadri di Rubens.

I turisti ponu visità i musei d'Amberes:

Visiting Amberes, riccu in viaghjate, vi sarete maravigliatu da quantu in i so monumenti architettoniali a storia di sta petite cità europea hè statu priservatu. Dopu, cunnuscenza cun elitori pò esse continuatu in stati vicini - Lussemburgu, Francia, Germania è i Paesi Bassi.