Vietnamita

Se si sò furtunatu per visità Vietnam, fate cura ciò chì hè un vellutu vittiscu s'assumiglia - hè un toccu chì hè creatu da e foglie d'una palme. Ùn hè micca solu cunvene, ma dinò l'aiuta per aceutari u face da a chjagua è da u sole. U primu capisuni chjamatu pareva più di 3000 anni fà. Ma, anche l'evoluzione di l'umanità, un caseddu hè sempre popular.

Molti picciotti paganu assai d'attenzione à u so capeddu, trattate cun cura, cum'è di a decorazione. In mudelli, hè ancu pussibuli aghjettà un petitu ispalla per l'internu di l'accessori.

U caprettu "non", quand'elli sò chjamati chjamà stu genaru, hè creatu da e foglie di u fan palm . Testa tocchi sò famusi per a so bellezza, durabilità straordinaria è eleganza. Di solitu sò spartuti in trè tipi:

Chì ghjè u sicretu di l'accessori?

Dopu chì avete amparatu quale nome un vetutu vittiscu si usa, avete bisogna amparà i sicreti di a so creazione.

Prima, racogli tutti i foglie di a palma à u mumentu chì sò sempre virdi. Dopu chì u materiale hè allisatu nantu à una fetta di ferru duru, fumigate cun un sulfurinu especializzante per minimizzà l'impattu di l'insetti è di u moltu. U quadru di u caprettu hè un ramu di bambù.

A qualità di tali produttu dependerà di a sapilla di u maestru. Duranti u travagliu hè impurtante di fà ancu i cicati nantu à u capu, per fà cogliu i nodi da i filamenti. Un mudellu di qualità ferma bracce è brilla nantu à u sole, ma in ellu ùn vinarà micca un foru. I so cunfitte ùn anu micca irregularità è bracce.

Un massimu di tempu durante a creazione di u mudellu sarà datu à u chjamatu "caprettu cù versi". Questu hè dovutu à un metudu speciale di u processatu, perchè per u cappuccuni speziale "ksan" l'arbureti sò usi.