Ureaplasma durante a gravidenza - trattamentu

Ureplazma sò bacteria chì vive in i membranze mucosa di i genitali. Tali microorganismi sò organisamenti patogenui statali, ma ponu causà una varietà di malatie. Tali bacteria cuntribuiscenu à u sviluppu di e seguenti traschali:

Per quessa, se in u gravidenza a donna hà signalatu di ureaplasma, da esse urgente bisognu di travagliu trattamentu adattatu.

Cumu tratta l'ureaplasma durante a gravidanza?

Molti donne si dumandani settuli o ureaplasma, se appareru durante a gravidanza? Dopu tuttu, in questu casu, avete bisognu di piglià medicazione, è questu hè preghjudiziu à a salute di u zitellu. Ma tutti i medici anu una risposta in unequagenu - anu bisognu di tratta! Hè cunnuscitatu chì u trattamentu di u ureaplasma si fa cù l'aiutu di l'antibiotici, è in e femine in partire chì ùn hè micca diversu. Sì, tali drogheri ponu dannà u fugliu, ma l' ureaplasmose pò fà più more dolenu:

Ma u trattamentu antibioticu hè pussibile solu dopu a vinti settima settimana. À a gravidenza nantu à i prublemi prima, i duttori prescribini trattamentu da e candele speziale da una ureaplasma. Sti pò esse l'Hexicon D, Genferon, Wilprafen, è parechji altri supositorii. BUT hè impurtante per ricurdà chì u trattamentu indipendenti durante a gravidanza hè contraindicatu, è prima di piglià qualsiasi medicazione vogliu a cunsultà cun mèdulu.