Salute di moda - primavera-estivi 2014

Adupratu cù u vestitu, a fuglietta hè un sugettu in vestigra fugliali veramente feminale, cù quale pudete creà una figura unica - da i clàssici à l'avant-garde. Inoltre, cù l'aiutu di un mudellu di fugliassi selezziunatu, a vostra figura pò acquistà più proporzioni curretti, certi difetti è vantaghji seranu evidenziate. E se cumpresi fantasìi, puderete cunghjuntà i faldidi di a primavera-estiu 2014 sia cù e cose cumuna è cù l'articuli più inghjinali di u vestitori. Cumpigliemu u so stile di più di moda di i faldidi di a primavera-estiu di 2014.

Stile di moda stile primavera-estiu 2014

I mudelli di muderni di primavera è stanu in u 2014, prisentatu à a foto per l'articulu, sò scandunanti cù varietà. Comu in a stagione precedente, pudete sceglie l'u stile chì a maiò parte - mini è maxi, o a durata media. E culleghji ùn sò micca limitati à alcunu limite strette - secondu u casu, pudete sceglie una faldella di tonu muffled (nìvuru, grisgiu o marron), o foca nantu à u colore originale brillanti di a vostra otne.

In a staghjunali, u stilu di paese si face assai pertinente, perchè ùn ùn hè micca esse mistaded si fate cura cù fiorne di cosita. È se vulete fà una impressione indelicabile, cose cuncetta ghjustu cumuni di primavera-estiu 2014 vi aiuterà a vede sexy è insuperable.

Cumu, cum'è in a primavera è l'estiu di l'annu passatu, in 2014, retro faldes sò riali. Se si va à una festa di dildo , o à una manifestazione d'antichità, stu mudellu di fasira vi serà grande.

Se u so sonniu di zitiddina era di divintà ballerina, da quì hè l'ora di rializzarà in parte, perchè una fetta di tutu hè in modu. Di sicuru, bisognu à avè una certa quantità di curaggiu di mette nantu à questa fascia, ma se cumplementà cù a vestitu bè è vi sarete necessariamente nantu à un petticoat, vi cuntene assai.

Mini, midi o maxi?

Longdi faldi in a primavera è l'estiu di u 2014 sò i prugette induve di e tendenzi di a moda. A fascia populari di maxi fossi serà un mudellu cù un oliu. Finu à quandu i venenu i tempi di primavera, i diseggiani pruponenu una faldella di tessili calchi cù tagliati. Ddi tali mudeli s'assumiganu di l'estilu Chanel, perchè pò esse cumu complements a racioni cù una chaise chì hè appruvata in u stilu, cum'è una borsa è retro calzature.

U gustu di u midi in a primavera è l'estiu di 2014 hè l'stile di u skirtu classico di pencile. Se ùn site micca fanàticu di i classici, stu mudellu pò ghjucà in una nova manera, se selezziunate un tela brillanti, o cun un patronu pocu cumuni.

A cage hè sempre moda, è e faldes in una casgina ùn sò micca solu un uniforme di scola. In a staghjoni cálima, e faldas scatuli sò assai urigginali, grazia à a forma insolitica di a stampata stessu. È in questa fala sera attuale fresca è originale.

Mini faldelli sò dinò una tendenza chì ùn si ponu passà a moda, ma sta staggione primavera-estivi 2014 anu sdrughju "mudullati" da faldes, a larga di quale si passa u Ghjornu. Malgradu l'apparenti pudori di sta lonxitude, pare cusì intrezzante, sopratuttu se cullate un stile chì cene à i vostri fili di corpu.

Se tenete una faglia simili in u vostru arsinali, pudete creà una varietà di settore nantu à a basa - dapoi un pruduttu strettu, à un stile luxuamente bohème. Comu una versione di u stilu, pudete sceglie una faldella cù una cintura overstata, o da un tela satinata brillanti.

In ogni casu, sè vo site nantu à una fascia - debite radiate feminisimu è rinforimentu, è cù l'aiutu di l'accessori selezziunate è cumpativi di colore, a vostra imagina serà assai stilosa è efficace, è ùn passene micca innunziatu.