Picheche ischemic - consequence

Cù prucessu ischemicu, ci hè un prublemu agutu di a circulazione cerebral. Stu fenominu hè precedutu da una scarsizza di pruduzzioni di sangue. Durante un attaccu i procarii riversibili occuru, è una parte di u sensu pò spusà. I cunsequenze di u vogliu ischemicu sò diverse. Sicondu statistiche, questa hè una di e malatii chì purtanu à morte è incapacità. Sò trastorni ischemichi sottu à quasi u 80% di tutti i manichi.

Chì ci sò e consecuenzii di un piccatu ischemicu di u manu left and right of the brain?

Piglia ischemichi sviluppa moltu rápidamente. Dopu qualchì minutu, i celluli di i nervi pò muriri da l'inchiali di l'ossigenu. Chì, sicuru, ùn pò passà micca innunziatu per l'organizmu.

A gravità di e cunsiquenzi dipende di induve l'affronte, è quantu hè grande. Per regula, se a lesion hè localizzata in a manca, l'indikazioni psimi soffrenu. Ma l'attività di mutivazione in elli in casu d'una viulenza hè risturata assai più veloce.

A consequenza di un vinu cerebral ischemichi, localizatu in a bacinu di l'arteria cerebrale media, spessu sarà danni à i percorsi conductivi in ​​u core. È cù a scunfitta di u cerebellu, a coordinazione di i primi muvimenti averebbe. Un periculosu periculosu hè cunsideratu truncu AI. A maiò parte di i centri vitali sò cuncentrati in u cimi di u cori. In particulare, respiratoriu è vasomotor. È se u centru di i malati in una di sti centri, una persona pò muri da strangulation o arrestu cardiac.

Ci sò altre averezi cunsequenzii di u picculu cerebral ischemic primariu è secundariu:

  1. Disturbanzii in a funzione di u mutore ùn si pò micca salvà nant'à u tempu. Ci sò qualchì persone a camminate cù una canna dopu un attaccu. In altri pazienti, ci sò prublemi per risolviri diversi temi di famiglia per u debule in i musculi di e mani.
  2. In u risultatu di i ciclichi ischemichi di l'hemisferu esu, i prublemi di parlà spessu occur. Alcune alcune qualchì cirtuni avianu certe difficultà à a pronunzia di i parolle individuali Altri pudianu aduprà da parlà cù espressioni inchiustamenti inchiustamenti. Cumu ancu chì i malati si cumunicanu bè, ma ùn scurdate micca è ùn capiscenu micca u sensu di qualchi parolle o esprissioni.
  3. Fate e cunsequenze di u vilatu ischemicu da parti dritta hè spessu una violazione di e funzioni di l'organi pélvis. Comu u risultatu, l'intestini cù a buca di vaghjime manca a travaglià bè, è a pazienti deve bisognu di cura.
  4. I cunsiquenzi più inutilità di un vagnatu ischemicu di u troncu di u cechju sò u cambiamentu funzioni mentale cognettu. I Pacienti sò diventate attenti, pocu orientatu in u spaziu, i so prucessi mentali ritentanu.
  5. In u 10% di e persone chì anu suffertu avicci, l'epilepsia si sviluppeghja.

Trattamentu di e consecuenzii di u piccatu ischemicu

A neurorehabilitazione hè megliu fattu in centri specializzati. E quantu prima di u prucessu di prucessu di ricuperazione, più u più ghjustu u paci hà avutu a chance di ritornu à a vita normale:

  1. I pacienti cù impieghi locomotivi sò carti di esercizii di fisioterapia, ginnastica, fisiziatrici, massaggi. Per a risturazione di a memoria di musculu, u metudu di stimulazione elettrica prumbleparale hè spessu usata.
  2. I distrutti di parole sò megliu trattatu da un logu terapeuta.
  3. Hè assai impurtante di travagliu cù un psicoterapeuta. Ai aiutanu à i survivuri di l'infàrdia per trattà a disconforta psicologica chì nasce dopu un attaccu.

Dû drogu durante u periodu di riabilitazioni scrivenu: