Ratatouille - ricetta

Una compulsa vegetale simplice in a versione urigginaria chjamata Ratatouille hà acquistatu popolarità senza recensu è ricunniscenza in una larga gamma di cunsumatori. Qualità incridibuli di u pranzu pò esse uttene per via di a fusion of taste of vegetables, piquant sauce and greens. Tutti i sotutti di coccia di sta alimentazione in i nostri ricetti sottu.

Comu coccia ratatouille - una ricetta classica in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Preparatu per preparà a Ratatouille, i pezzi bagnarelle bagnate sò colpiati in un furnu incalfatu à 175 ° è l'abbandunà à manghjà per mezu di una ora. Allora l'aghjunghjeva in un saccu per un minutu, è poi piglia ridere di i pelti, i tarri è e pezze. A terza parte di i pumati madura hè pulita di e caprini è raffia nantu à un rossu. I tomba finti u latru, i zucchini è l'asciutta si sò stati tagliati in più di cinque milimetri gruchi. L'ultima hè speduta è surtita in un tastu per trenta minuti per separà l'humitate eccu è dispunibule di amarezza.

À questu tempu, avemu tagliatu u focu sbuchjulate cù cagiuzzi è passanu in petra di girasoli refinatu in una padedda finu à trasparenza. Aghjunghjite stu campu à e cipolle dicerianu pitu di cibo è l'anch'iole di chinu d'oliu, pour massa di tomate, aghjustà tuttu u salinu è a pepite, è a dettu sottu à u tagliu in un focu moderatu durante quinze minuti. Chì a salsa resultanti fresca, è punch blender à l'homogeneità.

In u fondu di a forma oliu per fugliate piglia a salsa di u tomate, è sopra a tazze salitatu di courgettes, brunetta, u tomate, svolgenu trà l'altri è furmendu una spezia d'acordione.

In un pezzu solu, combina albahaca machinata, foglie zucchina, squeezed out the remaining alls and mashed cumin seeds. Salting the mixture, aghjunghje una cuppa spina di petra di girasole è frettu cù frettu tutti cù forchetta o pestle. Distribuisce u mistu resultanti nantu à e verdura è ponu furnitu in un forno forte durante una ora. U regnu di tempurane deve esse mantene duranti u focu à 200 gradi.

Cumu faci un ratatouille vegetale - una ricetta per a cucina in un multivariate

Ingredients:

Preparazione

Per fighjà di u scherzu, in inherente in d'algiini, cogliu u fruttu lavuratu in cilemi finti, aghjunghje a salazione è si stalla in un tastu per trenta minuti. Duranti stu tempu, avemu purificatu, cut bulbs di cubbi è i mette in una capacità multiplatente, pour oliu rifinitu in elli è agitu l'apparecchiu à a manera di "Fritte" o "Frio". Dopu quasi parechji setti minuti, pisava u pezzi búlgaro, scarrà e di i pedicels è i pezzi, è i tagghianu di a stessa manera di cunti. Fritte leghje nantu à parechji minuti, dopu a quale stanu dui in tomato finamente finitu è ​​pisanu per altri deci minuti, è aghjunghjenu in u viaghju di u viaghju, a salsa di tomate, u salinu è a pepite. Avà pour a salsa resultante in un pappuluzzu, fretta è ponte è oghje cù una licenzie.

Emu cut the remaining tomatoes and squash fruit in circles, è i fette d'aubergine sò lavati cù l'acqua fresca. Pour a mità di a salsa cottura in una parete di multicaste è disperse à e circles di zucchine, zucchini è tomate, sferenze cù l'altri è sperimentati cù Pruvenna e cisterna, u salinu, l'arbe è l'aranciu picatu. Fate tutte e salsa restante è coccia di ratatouille durante quaranta minuti in u prugramma "Bake".